Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-06-2012 18:30:58
Dan kom je daarna. We gaan 's-avonds pas eten als ook Iris is aangekomen. Misschien kun jij haar dan even op Gardermoen oppikken. Slaapplek regelen we wel, da's geen probleem.

Ewøut
Ze komt rond 2040 aan als ik het goed heb. SK828

viking_in_shorts

Hmmm .... klinkt wel leuk en gezellig. Ook heb ik een aantal dingetjes aan m'n auto waar ik graag extra hulp bij heb, maar zaterdag is wel voetbal en we hebben al plannen gemaakt met een (kinder) familie in de buurt ....

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-06-2012 18:31:38
Ik had Marcel ook al gepolst, maar die reageert wijselijk niet op m'n Whatsappje.

Oh, was die van jou? Ik dacht dat het een spam-geval was. Ik begreep er al niks van.... :eusa_doh:

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 05-06-2012 20:12:31
Hmmm .... klinkt wel leuk en gezellig. Ook heb ik een aantal dingetjes aan m'n auto waar ik graag extra hulp bij heb, maar zaterdag is wel voetbal en we hebben al plannen gemaakt met een (kinder) familie in de buurt ....
Gewoon doen. Voetbal is er ook een andere keer wel. Kunnen we gelijk eea aan de C70 doen

viking_in_shorts

Zit er wel hard over te twijfelen..... Ik slaap er nog een nachtje over ...

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts


Ewout Schalkwijk

TADAAA!!!!

Garage opgeruimd. Als het van het weekend gaat regenen is het niet zo vervelend.











Ik heb er zelfs een paal voor moeten verplaatsen, maar nu kan er dan ook rond de auto worden gelopen.

De bouten van het hitteschild draaiden los alsof ze vorige week er nog af geweest zijn... :eusa_dance:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Goed bezig geweest. Maar eh die paal weg.....zakken we dan niet door het bed zo de garage in ?  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 06-06-2012 17:22:33
Goed bezig geweest. Maar eh die paal weg.....zakken we dan niet door het bed zo de garage in ?  ;D


Ja.... Dat gaan jullie voor me uitvinden...:eusa_whistle: ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-06-2012 17:23:45
Citaat van: Sbv op 06-06-2012 17:22:33
Goed bezig geweest. Maar eh die paal weg.....zakken we dan niet door het bed zo de garage in ?  ;D


Ja.... Dat gaan jullie voor me uitvinden...:eusa_whistle: ;D
En bedankt, maar gaat goed komen.
Misschien de bouten van de draagarmen even in de kruipolie zetten alvast

Chris

Mooie garage hoor, Ewout! Ik wil ook dolgraag een garage voor de S60.

elianmars

Hé, je hebt volgens mij dezelfde krik als ik heb. Piept die van jou ook zo erg als-ie aan het werk moet? De mijne heeft al als bijnaam "Ezel" gekregen (balkgeluid tijdens opkrikken)  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 06-06-2012 22:14:41
Hé, je hebt volgens mij dezelfde krik als ik heb. Piept die van jou ook zo erg als-ie aan het werk moet? De mijne heeft al als bijnaam "Ezel" gekregen (balkgeluid tijdens opkrikken)  ;D

Nee, de krik kraakt niet. Mijn rug wel ik ik dat zware rotding door het 'grus' moet trekken of tillen. Hij kan 3 ton hebben en weegt dus serieus veel. Kwaliteit zullen we maar zeggen. :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-06-2012 22:29:12
Citaat van: elianmars op 06-06-2012 22:14:41
Hé, je hebt volgens mij dezelfde krik als ik heb. Piept die van jou ook zo erg als-ie aan het werk moet? De mijne heeft al als bijnaam "Ezel" gekregen (balkgeluid tijdens opkrikken)  ;D

Nee, de krik kraakt niet. Mijn rug wel ik ik dat zware rotding door het 'grus' moet trekken of tillen. Hij kan 3 ton hebben en weegt dus serieus veel. Kwaliteit zullen we maar zeggen. :eusa_whistle:

Ewøut

Piept niet. Goed dat ik het weet. Kan Sander ze even stiekem omruilen  :eusa_whistle: