Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 31-08-2012 19:50:23
OK, niet boos worden, maar dit is even volledig off-topic.

Vandaag een preview via MMS gekregen van de klasse foto's van vorige week. Kan niet anders zeggen dat ik wel een beetje trots ben op m'n kroost.

Om het meer in m'n eigen taal te zeggen: Dat heb ik toch maar fijn bij mekaar geneukt. ;D

Niek
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_0695.jpg

Claire
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_0696.jpg



Ewøut

Goed gedaan, jochie  ;D
Maar dat had je al te horen gekregen, toen we bij jullie waren.

Ik wist niet dat Niek zo braaf kan kijken  ;D ;)


Ewout Schalkwijk

Without words...




T-minus 19 days... :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-09-2012 20:53:10
T-minus 19 18 days... :eusa_whistle:

Wij zijn er woensdagavond de 19e ;) (weer een streepje minder op het behang)

Mooie schoolfoto's btw, ik ken Niek ook niet zo netjes! ;D :eusa_clap:

Marc O.

Net de koplampen bij Ronald afgegeven, dus die kunnen ook mee naar Noorwegen :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 01-09-2012 21:31:28
Net de koplampen bij Ronald afgegeven, dus die kunnen ook mee naar Noorwegen :D

Geweldig Marc! Dank je wel. Ik hoop dat ze nog een aantal jaren doorleven in de 'V'


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-09-2012 21:34:37
Citaat van: Marc O. op 01-09-2012 21:31:28
Net de koplampen bij Ronald afgegeven, dus die kunnen ook mee naar Noorwegen :D

Geweldig Marc! Dank je wel. Ik hoop dat ze nog een aantal jaren doorleven in de 'V'


Ewøut

Als je de elanden en overstekende fietsers weet te ontwijken dan zal dat vast wel lukken ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Kwa onderdelen valt het allemaal wel mee moet ik zeggen. Leuk klusje schuim wisselen

@Ronald, Mark is er waarschijnlijk bij. zullen we weer  ;D

Taranis

Citaat van: Sbv op 01-09-2012 22:04:01
@Ronald, Mark is er waarschijnlijk bij. zullen we weer  ;D

Ja ja ja ja ja ;D :D :eusa_dance:





Welke achterlijke %*#_+%*(+# die &%#_constructie bedacht heeft................ :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 01-09-2012 22:04:01
@Ronald, Mark is er waarschijnlijk bij. zullen we weer  ;D


Nou, volgens mij probeert hij het een beetje te ontlopen. Probeerde van de week met een vliegticket op de proppen te komen. Ik heb natuurlijk wel gezegd: Geen banaan, geen fun. :eusa_snooty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

^^ dat was meer omdat ik in een heel erg strak schema kom Ewout :)
En zoals ik al zei, ik ben de mogelijkheden op een rijtje aan het zetten.. Overigens wordt het toch de auto (onder voorbehoud van een grote klus.. dat gaat voor plezier, helaas)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 01-09-2012 23:01:16
^^ dat was meer omdat ik in een heel erg strak schema kom Ewout :)
En zoals ik al zei, ik ben de mogelijkheden op een rijtje aan het zetten.. Overigens wordt het toch de auto (onder voorbehoud van een grote klus.. dat gaat voor plezier, helaas)

Zo. Je mag weer komen. Ik heb GVD nog nooit in een banaan gezeten. Nu zou er een komen en dan toch misschien weer niet... :eusa_wall:

Welkom Mark. :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-09-2012 23:32:10
Citaat van: maruska op 01-09-2012 23:01:16
^^ dat was meer omdat ik in een heel erg strak schema kom Ewout :)
En zoals ik al zei, ik ben de mogelijkheden op een rijtje aan het zetten.. Overigens wordt het toch de auto (onder voorbehoud van een grote klus.. dat gaat voor plezier, helaas)

Zo. Je mag weer komen. Ik heb GVD nog nooit in een banaan gezeten. Nu zou er een komen en dan toch misschien weer niet... :eusa_wall:

Welkom Mark. :-*

Zo'n banaan rijdt precies hetzelfde als een zwarte of groene, hoor ;D

Sbv

Deze banaan stuitert veel meer. Ik vermoed dat hij met de handmatige banaan gaat

maruska

jups.. neemt iemand nog rijplaten mee ? anders schraap ik de hele noorse bodem leeg bij Ewout ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Vandaag een historische dag in m'n leven... -20 kilo. :eusa_dance: :eusa_dance: Marije -13,5 kilo. :eusa_dance: :eusa_dance:

Begonnen op maandag 11 juni een half uur nadat Ronald, Sander en Iris waren vertrokken. Ik heb me in tien jaar niet zo fit en gezond gevoeld en dat klopt ook, want toen woog ik ook zoiets. :angel:



@Maruska: Heb jij er twee dan? :o Als dat zo is, kun jij vast wel met iemand mee terug rijden.;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein