Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Altiijd goed zo'n verjongings kuur ;D

Ewout Schalkwijk

Toerritje met 6 volvo's, veel bekijks.


Toerritje met 6 volvo's, veel bekijks.








Gay...





Who's the boss?


Leuk weggetje.


De fotograaf


Nu op de oprit om niet morgen helemaal in de modder vast te komen te staan.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342


maruska

Mooi dagje gehad, nu ligt iedereen zowat in z'n nestje. We sluiten ons bezoek aan de familie Schalkwijk af met een bonte avond.. Drank, blote vrouwen ( :eusa_liar:) en veel foto's..
Ik heb het ontzettend naar mn zin gehad, en ik denk dat dat voor de hele groep geldt.
Ewout en Marije, thanks, en tot snel !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Ik sluit me hier volledig bij aan!
We zitten nu nog even lekker een bakkie te doen en ons voor te bereiden voor vertrek. en gaan straks samen met Ronald naar de preekstoel.
Ewout en Marije, enorm bedankt voor jullie gastvrijheid. Wat mij betreft is dit zeker voor herhaling vatbaar.

Bouke

Zo mark en ik gaan ook zo richting de boot en komt er een einde aan een fantstische gezellige tijd bij de Schalkwijkjes.Ewøut en Marije ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal en gastvrijheid,ik zal er nog lang aanterug denken.en je weet het jullie zijn bij de fam.Glastra altijd welkøm ;)

Ewout Schalkwijk

#1986
 :-[ :-[ :-[ Zoveel lieve woorden...het laat je gewoon blozen :-[ Heerlijk om te horen. ;D

Wij vonden het een fantastische ervaring en hopen echt dat het nog eens gaat plaatsvinden. Marije vond het zelfs zo leuk dat ze zich vandaag officieel heeft geregistreerd op het forum. (Daar gaat m'n inlog.) Ik voel een topic splitsing aankomen... :eusa_whistle:

Hier nog een filmpje die van Arjen z'n Nokia afkomt...http://www.youtube.com/watch?v=WL2ORFm08b0&feature=youtu.be

En nog een van Taranis die over de akker scheurt. http://www.youtube.com/watch?v=L8FvVx_j-5Y&feature=youtu.be

Ik zal de komende tijd nog wat foto's nabewerken (van Kornelis geleerd :eusa_whistle:) en dan posten.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

rifwachter

Zijn er ook nog foto's van de C70 ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sbv

Ook namen ons heel hartelijk bedankt.
Wij hebben, ondanks dat we wat korter gebleven zijn een hele leuke paar dagen gehad.

Ondanks de grote groep was het echt bere gezellig en hebben we denk ik erg veel mazzel gehad met het weer.

Groet,

Iris en Sander

Ewout Schalkwijk

2,3 kilo aangekomen in deze dagen...  :eusa_wall: :o ::)

Nieuwe uitdaging: kijken of ik het volgende week kwijt ben. :eusa_pray:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

morgen zelf eens meten wat ik aangekomen ben.
Marije nog aangekomen ?

arjenT5R

zojuist in vlissingen aangeland! Was lange rit maar het was het allemaal meer dan waard! Wereldse meet gehad in Hvittingfoss!!! Ewout en Marije reuze bedankt voor alles.

Zo en nu slapen :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ewout Schalkwijk

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen. Het was een lange rit onder niet zulke ideale weersomstandigheden. Weltrusten en tot ziens, hier of in Zeeland. :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-09-2012 23:52:23
2,3 kilo aangekomen in deze dagen...  :eusa_wall: :o ::)



Tja, als ik zo eens kijk op de foto's wat er allemaal naar binnen wordt gewerkt........  ;D

Als je een week niks eet, is het er wel weer vanaf  :evil:

beunmaat

Arjen en ik waren zo rond 6 uur weer terug in Vlissingen, na een rit van ongeveer 16 uur.
We hebben een hoop regen gehad in Denemarken en ook nog een beetje in Duitsland, toch hebben we mooi door kunnen klappen op de autobahn. ;D

Ik vond het iig reuze gezellig in Hvittingfoss. Ewout en Marije, bedankt voor alles!