Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Begin van de middag alvast een pakketje in ontvangst genomen welke door mag naar Noorwegen ergens de komende tijd.

Bouke

Complimenten Claire :eusa_dance: hij lijkt echt goed ;)

widebody

Ewout, van harte! Geniet van dit selecte gezelschap 45 jarigen.

Ewout Schalkwijk

Wat attent van het hotel, het heeft echt een meerwaarde..

Vreten, vreten, drinken en weer vreten. Dat wordt weer heftig aan de lijn thuis. :angel:

Helemaal vergeten te schrijven, maar Marije heeft ook nog vanochtend een mooie taart besteld die in de massageruimte werd geserveerd samen met een mooi uitgesneden meloen met sap en vier rietjes. Helaas kan ik die foto niet posten nu. Ik maak nog wel een klein overzichtje als we weer thuis zijn.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Vanmiddag een pakje afgegeven bij Triton voor Noorwegen. Volgende week heeft Ewout weer wat te klussen aan de V70

Achterspoiler heb ik nog even snel met de poetstol gedaan. Beugels zitten erbij, enkel 1 boutje uitboren en plakspul verwijderen van de spoiler

Ewout Schalkwijk

Hee Sbv en Triton,

Mijn hartelijke dank voor het eerste deel van het forumtransport. Gaat weer veel sneller dan ik had durven dromen. :eusa_clap:
Kan ik bij de dealert zo'n origineel plaksetje bestellen? Ik zou anders niet weten of bijvoorbeeld 'Cartape' sterk genoeg is. die beugels wil ik als het even kan natuurlijk ook gebruiken, gewoon lekker 'dubbel genaaid houdt beter' ;D

Ondertussen weer thuis aangekomen en een grote verassing aangetroffen. De hele gårdsplass is mooi geegaliseerd en strak gemaakt. Nou moeten wij het de komende weken plat rijden. Ik gok dat er voor de voordeur al wel vijf of zes Volvo's kunnen staan. ::)

Ik zal nog wat foto's verbeteren en wat nieuwe plaatsen. We hebben welgeteld één mooie dag gehad. Verder veel regen, wind en koele temperaturen. Tussendoor waren er best bruikbare momenten, maar jammer was het wel.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Ik kan zo geen los onderdeelnummer van de tape vinden.
Ruitenkit ? Montage kit ?
Stevig dubbelzijdig tape werkt denk ik ook wel goed.

Jammer dat jullie minder weer gehad hebben.

Ben benieuwd naar de foto's van de vernieuwde voortuin

Ewout Schalkwijk

Hier een filmpje van zondagavond... Klikkerdeklik

hendrik32

maruska

en voor de ongelovigen dat Noorwegen het land van de snelheidsbeperking is :
hieronder een plaatje met de snelheden van de deelnemende partijen via een gps logger...

en een grotere die klikbaar is..

https://dl.dropbox.com/u/77976372/Hvittingfoss/hvittingfoss%20rondrit%20gps.jpg

wij zouden ons moeten schamen  :eusa_shhh:

(overigens is de topsnelheid vlak voor een bocht naar rechts een inhaal actie op Ewout om het speenvarken te laten horen...)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Oh, ik mocht dat plaatje niet posten van jou!  :eusa_snooty: ;D

maruska

nee, maar ewout heeft me gedwongen...
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 27-10-2012 19:34:52
nee, maar ewout heeft me gedwongen...

Blijkbaar kan ik erg overtuigend zijn.:eusa_whistle:

maruska

je gewicht kan het niet zijn ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 27-10-2012 20:02:41
je gewicht kan het niet zijn ;D
Weet je niet na zijn vakantie