Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Hoelang blijven jullie in Nederland?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

Citaat van: grijzev70tdi op 25-11-2012 22:29:23
Hoelang blijven jullie in Nederland?

Geen idee, zolang we het leuk vinden, of zoveel eerder als het geld op is. ;D
In elk geval voor oud en nieuw weer terug op het nest om ons weer te verenigen met Mac.

Dit is Mac:



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Mocht je dan nog zin in hebben, kom gerust koffie/eten/drank halen in Eksharad :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

KIM

Je mag Mac hier best achterlaten hoor  :angel:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 25-11-2012 22:37:55
Je mag Mac hier best achterlaten hoor  :angel:

We beginnen langzaam wat betere vriendjes te worden. Binnen is hij een schat maar buiten een draak. De blik in z'n ogen hierboven is onbetaalbaar... Wow wat een bot! helemaal voor mij?
Dus als ik met Marije vriendjes wil blijven, moesten we dat maar niet doen. Je mag hem natuurlijk altijd komen bezoeken wanneer je dat maar wilt. ;D

@Grijzev70tdi: Dat zouden dan wel heel veel extra kilometertjes worden. Een ander keertje dan maar.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Bouke

Hartstikke gaaf dat jullie naar Nederland komen en al helemaal naar de Kerstboommeeting :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: eigenlijk moeten we ff met z'n allen wat gaan eten of zo :D

Sbv

Citaat van: KIM op 25-11-2012 22:37:55
Je mag Mac hier best achterlaten hoor  :angel:
En dan Flash mee terug naar Noorwegen zeker  :P

KIM

Haha, je hebt groot gelijk Ewout.
Maar indien je logeeradresproblemen hebt, is Mac hier altijd wekom. Wij slepen de honden in principe overal mee heen wanneer we op reis gaan, dus dat zou jij eventueel ook kunnen doen.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-11-2012 22:00:25
@Taranis: Helaas weet ik nu al dat ik je niet kom bezoeken, dat natuurlijk omdat ik heel graag in het voorjaar een aparte sessie aan Zeeland wil besteden en dan heel graag een aantal nachten bij je wil blijven logeren. en jij komt ook nog in februari hier. Met de kerst wordt dat toch wel heel krap allemaal. Ik hoop dat je me dat vergeeft. :eusa_whistle: Neemt niet weg dat ik het zeer op prijs zou stellen als je naar de kerstboom meet komt.

Ik had het ook niet verwacht, maar de uitnodiging kan maar staan ;) Ik zie je bij de kerstboom :D

Overigens slepen mijn ouders de honden ook overal mee naar toe op vakantie. Dakkoffer op het dak van de V50 om de bagage mee te nemen en de honden in de kofferbak. Als je daar op jonge leeftijd mee begint, dan wennen ze wel. Ook aan 180-190 km/h over de autobahn ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-11-2012 22:00:25
Mag ik wel opletten dat de XC niet harder mag dan 170km/h vanwege de winterbanden.

Ik zei toch dat max 170 prut is :evil: :P

Ewout Schalkwijk

Dat Mac niet mee komt heeft twee redenen. Marije wil in zo'n geval met de bur reizen en die neemt 3/4 deel van het laadruim in. Een goede dakkoffer heb ik niet meer en moet vervangen worden.

De tweede reden is de Noorse regelziekte. Inentingen hier en ook weer inentingen in Nederland voordat Mac weer mee terug mag naar Noorwegen, hebben ons doen besluiten dat het voor iedereen beter is als Mac lekker samen met Sieske (de hond van onze vrienden even verderop) de kerst in Noorwegen doorbrengt.

Afgelopen weekend heeft Mac 2x bijna 3 uur in de auto gezeten zonder een centje piijn, dus dat is het niet. Wel gaat Mac er regelmatig als een Scudraket vandoor en de gedachte dat dat eventueel in Den Haag of in Amsterdam kan gebeuren vind ik niet heel aanlokkelijk. Dit weekend is ook gebleken dat Mac sterker is dan Claire als het erop aan komt. Aangezien 'MaccieMac' op elk onverwacht ogenblik kan besluiten dat 'die auto's die daar aan de horizon voorbij komen' toch wel even bij elkaar gedreven moeten worden... Afijn, vul zelf maar in. :-X

Ik moet wel zeggen dat Marije en ik 'omstebeurt' ons hebben verzet tegen een vakantie in Nederland, maar nu heb ik er toch wel echt zin in. ;D :eusa_dance:


Citaat van: Taranis op 26-11-2012 07:46:34
Ik zei toch dat max 170 prut is :evil: :P

Nee hoor, 170km/h is nog altijd 20km/h harder dan wat ik dagelijks rijd. ;D



:eusa_liar:


Tot nu toe ben ik heeeeeel erg tevreden over m'n Nokian's, en van lawaai heb ik ook helemaal geen last. Op dit moment is het weer mega winter qua sneeuw en morgen is het weer herfst. Net zoals de laatste vier weken trouwens.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-11-2012 08:33:31
Dat Mac niet mee komt heeft twee redenen. Marije wil in zo'n geval met de bur reizen en die neemt 3/4 deel van het laadruim in. Een goede dakkoffer heb ik niet meer en moet vervangen worden.

De tweede reden is de Noorse regelziekte. Inentingen hier en ook weer inentingen in Nederland voordat Mac weer mee terug mag naar Noorwegen, hebben ons doen besluiten dat het voor iedereen beter is als Mac lekker samen met Sieske (de hond van onze vrienden even verderop) de kerst in Noorwegen doorbrengt.

Afgelopen weekend heeft Mac 2x bijna 3 uur in de auto gezeten zonder een centje piijn, dus dat is het niet. Wel gaat Mac er regelmatig als een Scudraket vandoor en de gedachte dat dat eventueel in Den Haag of in Amsterdam kan gebeuren vind ik niet heel aanlokkelijk. Dit weekend is ook gebleken dat Mac sterker is dan Claire als het erop aan komt. Aangezien 'MaccieMac' op elk onverwacht ogenblik kan besluiten dat 'die auto's die daar aan de horizon voorbij komen' toch wel even bij elkaar gedreven moeten worden... Afijn, vul zelf maar in. :-X

Ik moet wel zeggen dat Marije en ik 'omstebeurt' ons hebben verzet tegen een vakantie in Nederland, maar nu heb ik er toch wel echt zin in. ;D :eusa_dance:


Citaat van: Taranis op 26-11-2012 07:46:34
Ik zei toch dat max 170 prut is :evil: :P

Nee hoor, 170km/h is nog altijd 20km/h harder dan wat ik dagelijks rijd. ;D



:eusa_liar:


Tot nu toe ben ik heeeeeel erg tevreden over m'n Nokian's, en van lawaai heb ik ook helemaal geen last. Op dit moment is het weer mega winter qua sneeuw en morgen is het weer herfst. Net zoals de laatste vier weken trouwens.


Ewøut

Ik heb Nokians t/m 240kmh ;D.... dat wordt leuk volgende week naar Duitsland :D. Je volgende set dus maar een andere snelheidscodering nemen ;).

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-11-2012 08:33:31
Dat Mac niet mee komt heeft twee redenen. Marije wil in zo'n geval met de bur reizen en die neemt 3/4 deel van het laadruim in. Een goede dakkoffer heb ik niet meer en moet vervangen worden.

Eigenlijk moet je dan wel zo'n hele geile Volvo-dakkoffer die wat dichter bij het dak ligt :) (ondanks dat ik een bloedhekel aan die schoonmoederboxen heb)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-11-2012 08:33:31
Aangezien 'MaccieMac' op elk onverwacht ogenblik kan besluiten dat 'die auto's die daar aan de horizon voorbij komen' toch wel even bij elkaar gedreven moeten worden... Afijn, vul zelf maar in. :-X

Ach dat scheelt weer wat inentingen op weg terug naar Noorwegen... :eusa_whistle:

Alvast veel plezier met de voorpret dan ;) En sterkte aan Marije die nog 27 dagen een stuiterende Ewout in huis heeft ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 26-11-2012 08:40:59
Eigenlijk moet je dan wel zo'n hele geile Volvo-dakkoffer die wat dichter bij het dak ligt :) (ondanks dat ik een bloedhekel aan die schoonmoederboxen heb)

Klopt, zo'n zwart glanzende... :eusa_drool:

Citaat van: Taranis op 26-11-2012 08:40:59
Alvast veel plezier met de voorpret dan ;) En sterkte aan Marije die nog 27 dagen een stuiterende Ewout in huis heeft ;D

ADHD: It's not a bug, it's a feature... :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-11-2012 08:53:07
Citaat van: Taranis op 26-11-2012 08:40:59
Eigenlijk moet je dan wel zo'n hele geile Volvo-dakkoffer die wat dichter bij het dak ligt :) (ondanks dat ik een bloedhekel aan die schoonmoederboxen heb)

Klopt, zo'n zwart glanzende... :eusa_drool:

Ik kreeg laatst een foldertje van Volvo dat ze op dit moment in de aanbieding zijn... :eusa_whistle:

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-11-2012 08:53:07
ADHD: It's not a bug, it's a feature... :eusa_whistle:

;D

Is dat het standaard Apple-antwoord? :P