Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

Zo jaren 80 die schrootjes  ;D

MarcoV

Marije

Jemig joh...nog niemand online van jullie? Krijg je ervan als je om 04:00 naar bed gaat! Was vast heel gezellig! :eusa_dance: Bedankt voor de gezelligheid weer en het geklus. Mijn V reed weer heerlijk, zonder gekraak. :D Goeie reis naar huis!

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 10-02-2013 23:16:56
Citaat van: The Volvoboy op 10-02-2013 23:04:31
Zit er nu niet op de linkerachterdeur wel een driehoekje en op de rechterachterdeur niet? :eusa_shifty:

Lima Bravo. :-X

;D


Leuke foto's!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik heb een hoop lol gemist, zo te zien.

Marije

Klopt helemaal MarcoV! We zijn aan het opknappen beneden en als de nieuwe badkamer en tv kamer klaar zijn gaat deze kamer leeg en een flinke pot verf open! Ik ben er ook klaar mee met de houtkleur. Maar ja, ontkomen doen we niet aan hout...we wonen natuurlijk wel in het land van de houten huizen he!

Marije

Dat heb je zeker Marcel! Volgende keer ben je er bij toch? Gaat Midzomernacht jullie lukken? Moet zeggen dat ik vandaag wel wat brak ben. Ik ging om 01:00 naar bed en om 06:15 ging de wekker alweer.  :evil:

KIM

Ach zonder gasten lukt dat bij mij ook...
00:15 erin 05:15 er weer uit.

Marjolein en ik gaan iig komen met midzomermeet!

MarcoV

Citaat van: Marije op 11-02-2013 09:12:34
Klopt helemaal MarcoV! We zijn aan het opknappen beneden en als de nieuwe badkamer en tv kamer klaar zijn gaat deze kamer leeg en een flinke pot verf open! Ik ben er ook klaar mee met de houtkleur. Maar ja, ontkomen doen we niet aan hout...we wonen natuurlijk wel in het land van de houten huizen he!

Haha, hoort inderdaad helemaal thuis daar!
Vind het wel wat hebben hoor, ander kleurtje doet veel denk.
Succes,

Marco

Ewout Schalkwijk

Zo, Sbv is fris, ik heb koppijn en Ronald is aan het voorgloeien.

Bouke en Irikro zijn ons ontvallen en we moeten zo een dubbel gat gaan graven in de akker voor ze. :'(
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Doodgedronken aan de Nobel?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: MarcoV op 11-02-2013 09:25:41
Citaat van: Marije op 11-02-2013 09:12:34
Klopt helemaal MarcoV! We zijn aan het opknappen beneden en als de nieuwe badkamer en tv kamer klaar zijn gaat deze kamer leeg en een flinke pot verf open! Ik ben er ook klaar mee met de houtkleur. Maar ja, ontkomen doen we niet aan hout...we wonen natuurlijk wel in het land van de houten huizen he!

Haha, hoort inderdaad helemaal thuis daar!
Vind het wel wat hebben hoor, ander kleurtje doet veel denk.
Succes,

Marco

Schilder gezocht, geen loon, wel gezelligheid. :-X
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 11-02-2013 09:31:06
Doodgedronken aan de Nobel?

1 liter gin en bijna 700 cc Nobel.


K.O.P.P.I.J.N.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-02-2013 09:32:03
Citaat van: KIM op 11-02-2013 09:31:06
Doodgedronken aan de Nobel?

1 liter gin en bijna 700 cc Nobel.


K.O.P.P.I.J.N.

DUS WE MOETEN VANDAAG MAAR EVEN WAT ZACHTER PRATEN ?!

Sbv

NEE HOOR

Gaat prima zo  ;D

Helaas komt er alweer snel een einde aan een erg leuk weekend

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marije op 11-02-2013 09:09:44
Jemig joh...nog niemand online van jullie? Krijg je ervan als je om 04:00 naar bed gaat! Was vast heel gezellig! :eusa_dance: Bedankt voor de gezelligheid weer en het geklus. Mijn V reed weer heerlijk, zonder gekraak. :D Goeie reis naar huis!

Môge moppie, alles ok daar in het verre Kongsberg? Hard aan het werk? ;D ;D ;D

Schijnt dat Bouke toch nog levenstekenen vertoont als in rare gromgeluiden achter in z'n keel. Waarschijnlijk op te lossen door een handje aarde in z'n keel voor het begraven. :evil:

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: elianmars op 11-02-2013 09:12:06
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 10-02-2013 23:16:56
Citaat van: The Volvoboy op 10-02-2013 23:04:31
Zit er nu niet op de linkerachterdeur wel een driehoekje en op de rechterachterdeur niet? :eusa_shifty:

Lima Bravo. :-X

;D


Leuke foto's!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik heb een hoop lol gemist, zo te zien.

+ 1, veel lol gehad volgens mij ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-02-2013 09:32:03
Citaat van: KIM op 11-02-2013 09:31:06
Doodgedronken aan de Nobel?

1 liter gin en bijna 700 cc Nobel.


K.O.P.P.I.J.N.

Tsss..... mietjes ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...