Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-03-2013 22:39:50
Ik vind het zo jammer dat niet m'n buurman bent.  :-[

Praat eens met mijn buurvrouw. Ze is single en volgens sommigen best lekker, maar voor mij een jaartje of 15 te oud :P Wie weet is 't wat voor jou? ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-03-2013 22:39:50
Aan de andere kant: dan was ik iedere avond dronken en werkte ik nooit meer.

Och, zolang je je dat kunt permitteren zie ik het probleem niet :eusa_whistle:

Citaat van: elianmars op 02-03-2013 22:48:22
Ik geef toe dat dat stom is geweest. Ik kreeg het niet voor elkaar een Engelse wagen te verzekeren. Ik zal het nooit meer doen. Dan maar op een ambulance.

Het was absoluut niet mijn bedoeling je op je nummer te zetten hoor... het is gewoon mijn mening en jij had destijds een andere. Mij best :-*

Laguna-S60R

Leuk verhaal!

Benieuwd naar het projectje  :eusa_clap:



Was dit trouwens de lemsterhop aan de A6??
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Taranis

Citaat van: Laguna-S60R op 02-03-2013 22:58:01
Was dit trouwens de lemsterhop aan de A6??

Ik vroeg me al af of je 't op ging merken ;D Sander had me op de heenweg verteld dat jouw pa daar werkt. Verder had ik er niet bij stil gestaan, maar ik had honger en het was het eerste fatsoenlijke tankstation wat ik tegen kwam :)

Gezien de leeftijd in je profiel en de leeftijd van degene achter de kassa, denk ik niet dat dat jouw pa was ;D

Laguna-S60R

Citaat van: Taranis op 02-03-2013 23:00:41
Citaat van: Laguna-S60R op 02-03-2013 22:58:01
Was dit trouwens de lemsterhop aan de A6??

Ik vroeg me al af of je 't op ging merken ;D Sander had me op de heenweg verteld dat jouw pa daar werkt. Verder had ik er niet bij stil gestaan, maar ik had honger en het was het eerste fatsoenlijke tankstation wat ik tegen kwam :)

Gezien de leeftijd in je profiel en de leeftijd van degene achter de kassa, denk ik niet dat dat jouw pa was ;D

haha ;D , nee klopt was vandaag weer eens vrij :)
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 02-03-2013 22:53:54
Praat eens met mijn buurvrouw. Ze is single en volgens sommigen best lekker, maar voor mij een jaartje of 15 te oud :P Wie weet is 't wat voor jou? ;D

Ach. Ik ben dadelijk een weekje vrijgezel.  :eusa_whistle:

Marije begrijpt dat wel. Geen probleem


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Ronald,
nog ergens een unit van de vdo kunne ontdekken. Ik heb denk ik nog een versie voor dvd liggen. Met een wat recentere dvd erin.
Mogelijk dat deze ergens onder de stoel ligt ofzo.

Ik heb vandaag een erg leuke dag gehad ondank dat het toch wel een redelijk stukje sturen was gezien die niet helemaal logische route naar het noorden..

Aangaande de onderhouds punten.
Remmerij gaat wel goedkomen, ik heb nog wel eea ligggen. LIjkt me handg om deze te vervangen voor de trip naar het noorden.
Service indicatie even resetten
Misschien dat een keer uitlijnen al veel doet. Mogelijk draagarmen gaar, of enkel dempers

Jalle

Wat een mooi verhaal, op het eerste gezicht ziet de auto er nog heel netjes uit. Succes met de reverse enginering. Neem je alleen de onderdelen mee of gaat de hele auto mee naar Norge?

Sbv

Citaat van: Jalle op 03-03-2013 08:46:21
Wat een mooi verhaal, op het eerste gezicht ziet de auto er nog heel netjes uit. Succes met de reverse enginering. Neem je alleen de onderdelen mee of gaat de hele auto mee naar Norge?
Planning is de hele auto, tenzij deze de komende tijd echt kapot gaat

)()()sT

Leuk verhaal, en met het bezorgen van de order krijgt het nog een leuk vervolg :D

elianmars

Citaat van: Taranis op 02-03-2013 22:53:54

Citaat van: elianmars op 02-03-2013 22:48:22
Ik geef toe dat dat stom is geweest. Ik kreeg het niet voor elkaar een Engelse wagen te verzekeren. Ik zal het nooit meer doen. Dan maar op een ambulance.

Het was absoluut niet mijn bedoeling je op je nummer te zetten hoor... het is gewoon mijn mening en jij had destijds een andere. Mij best :-*

Ik weet het, maar het is wel stom geweest om het zo te doen. Klaar.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 03-03-2013 09:25:54
Ik weet het, maar het is wel stom geweest om het zo te doen. Klaar.

Let bygones be bygones. Oftewel: te lang geleden, niet meer over lullen. Is toen goed gegaan, en het chassis is al lang geleden omgesmolten tot wat anders.  :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-03-2013 09:33:01
Citaat van: elianmars op 03-03-2013 09:25:54
Ik weet het, maar het is wel stom geweest om het zo te doen. Klaar.

Let bygones be bygones. Oftewel: te lang geleden, niet meer over lullen. Is toen goed gegaan, en het chassis is al lang geleden omgesmolten tot wat anders.  :eusa_whistle:

Juist. Gedane zaken nemen geen keer. Je hebt er van geleerd. Klaar ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-03-2013 09:33:01
Citaat van: elianmars op 03-03-2013 09:25:54
Ik weet het, maar het is wel stom geweest om het zo te doen. Klaar.

Let bygones be bygones. Oftewel: te lang geleden, niet meer over lullen. Is toen goed gegaan, en het chassis is al lang geleden omgesmolten tot wat anders.  :eusa_whistle:

;D


Ik moest wel lachen, toen ik van Sander hoorde dat je het project had aangeschaft. Je kunt het niet laten, hè?  ;D

widebody

Citaat van: Taranis op 02-03-2013 22:53:54
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-03-2013 22:39:50
Ik vind het zo jammer dat niet m'n buurman bent.  :-[

Praat eens met mijn buurvrouw. Ze is single en volgens sommigen best lekker, maar voor mij een jaartje of 15 te oud :P Wie weet is 't wat voor jou? ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-03-2013 22:39:50
Aan de andere kant: dan was ik iedere avond dronken en werkte ik nooit meer.

Och, zolang je je dat kunt permitteren zie ik het probleem niet :eusa_whistle:

Citaat van: elianmars op 02-03-2013 22:48:22
Ik geef toe dat dat stom is geweest. Ik kreeg het niet voor elkaar een Engelse wagen te verzekeren. Ik zal het nooit meer doen. Dan maar op een ambulance.

Het was absoluut niet mijn bedoeling je op je nummer te zetten hoor... het is gewoon mijn mening en jij had destijds een andere. Mij best :-*

Daar voel je niks van!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 03-03-2013 09:39:19
Ik moest wel lachen, toen ik van Sander hoorde dat je het project had aangeschaft. Je kunt het niet laten, hè?  ;D

Ik wilde al langer me op een TDI blok storten. Geen idee of ik het klaar kan spelen om zo'n blok te strippen en eventueel te reviseren. Gewoon eerst net als jij, kennis opbouwen over het hoe en wat. Als ik het blok weer goed zou kunnen krijgen na zo'n sleutelactie dan zou dat super zijn.

Daarbij had ik een hondenrek nodig voor de V70, een mooiere achterklep en motorkap zou welkom zijn, de audioset lijkt me geweldig. 17" velgen, achterbank met verwarming. Mooiere voorbumper (niet gezien nog, maar het kan niet anders).

Al deze zaken los bij elkaar sprokkelen zou me meer geld gekost hebben en nu is alles ook nog van het zelfde bouwjaar en kleur. Nu heb ik een complete reserve auto.  :eusa_whistle:

En een rijdende auto transporteert net was makkelijker.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein