Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Kan mooi mee over een paar weken denk ik zo maar

elianmars

Ewout, mocht je zo'n ding willen hebben, dan wil ik 'm wel voor je gaan halen. Buitelaar zit redelijk dichtbij voor mij.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 03-03-2013 21:39:53
Bij www.buitelaar.nl kost zo'n stand 5 tientjes. http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1676

Citaat van: Sbv op 03-03-2013 21:47:56
Kan mooi mee over een paar weken denk ik zo maar

Ja, dat lijkt me dom om niet te kopen. Moeten we maar even regelen. Wat kost zo'n motortakel? Is voor de rest waarschijnlijk een rottige 'sta-in-de-weg'. :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

welk deel van 5 tientjes begrijp je niet  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 03-03-2013 21:53:06
welk deel van 5 tientjes begrijp je niet  ;D

Hoe bedoel je? Die steun om mee te werken terwijl het blok hangt moet er gewoon komen. Maar de 'uit-de-auto-verwijder' takel?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars


pwberg

Citaat van: Sbv op 03-03-2013 21:53:06
welk deel van 5 tientjes begrijp je niet  ;D

Welk verschil tussen motorSTAND en motorTAKEL begrijp jij niet?  ;D

EDIT; lama, te laat.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sbv

Citaat van: pwberg op 03-03-2013 21:55:41
Citaat van: Sbv op 03-03-2013 21:53:06
welk deel van 5 tientjes begrijp je niet  ;D

Welk verschil tussen motorSTAND en motorTAKEL begrijp jij niet?  ;D

EDIT; lama, te laat.....
Ach beide hetzelfde, er hangt een blok aan  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 03-03-2013 21:55:10
Motortakel: http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1427

Auw, die moet nog even wachten. Eerst even de '019' afrekenen met Taranis, verzekering, wegenbelasting, keuring, transport etc. :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Liertje aan de zolder vastknopen gaat ook werken. Geen idee of je zo'n ding hebt liggen? Ik heb eventueel wel een handlier (Tirfor) voor je liggen. Mocht je 'm kunnen gebruiken, dan hoor ik het wel. Je mag 'm niet houden, wel gebruiken  ;D


Sbv

Ik hoop dat de vloer het aan kan. Misschien anders stevige balk erbij zetten

Ewout Schalkwijk

Wat weegt zo'n blok met appendages?

Ik denk dat het een leuk klusje is voor de midzomernacht meet om het blok te scheiden van de 019. Wat denken jullie?


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jalle

Vertel eens wat meer over die meet Ewout. Vanwat ik begrijp is die in Noorwegen.... ;D

Taranis

Het TDI blok is flink zwaarder dan een benzineblok. Ik dacht dat het inclusief bak en appendages richting de 300 kg ging, maar ik kan het wel eens vragen bij Olov. Of je doet 't zelf :)

Voor wat betreft het scheiden van het blok van de 019: als je 't rustig wil doen en er wat van wil leren, zou ik dat juist niet doen als er tien man om je heen loopt, maar dat is ieder voor zich :)

KIM

Takel aan het plafond is een veel betere keus; het geeft je meer bewegingsvrijheid dan een motortakel + een motortakel komt niet zo hoog. Met plafondtakel rol je de carosserie achteruit en laat je de motor hangen in de takel.

Vorig weekend beide opties uitgeprobeerd.

Ewout, ik heb nog 2 zelfstudieprogramma's van VW liggen die ik ook al aan Ronald had gestuurd; die zal ik ook even naar jou toe sturen. Heb je vast lekker leesvoer.

Die AT bak voor Marije... Bewaar de kabelboom van project 019 maar; ik zie er wel een leuke uidaging in.