Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 04-03-2013 15:37:39
De versterker ben ik gisteren tegengekomen onder de passagiersstoel. Zijn de speakers niet ook anders?

Dat zou mooi zijn. Ik heb er vertrouwen in. Dynaudio speakers? :eusa_pray:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis


Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 04-03-2013 20:27:47
Hoe kan ik dat controleren?

Geen idee, dat zie ik wel als de deurpanelen er in, Noorwegen, af gaan. Lijkt me dat dat op de magneet staat. Ik denk dat dit toch wel een van de betere set's van Volvo was indertijd. Geen idee of dit een SC900 of SC901 is. Allemaal nieuwe materie voor me.

Iemand met voldoende kennis hiervan?




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Ik zie het niet heel goed, maar volgens mij is het een 900.
Staat onder de wisselaar.

Taranis

Even naar buiten gelopen, het is een 900.

Het geluid is best goed, ik heb deze set destijds samen met Sbv ook in de roetmeeuw gebouwd (met uitzondering van de centerspeaker). Ik vind alleen de high performance set in de XC beter, maar dat kan ook komen door minder omgevingsgeluid.

Ewout Schalkwijk

Nu zit er een oude rotte Sony in, dus het kan alleen maar beter worden. Die centerspeaker zo prominent op het dash vind ik ook wel wat hebben.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Ik ben ontzettend aan het graven in het forum. Omdat ik als een van de eerste dingen die ik wil doen het vervangen van het aluminium is, zoek ik hoever ik het dashboard moet afbreken voordat ik erbij kom. Dat sierstuk rond de radio zit, naar ik vermoed met 4 of 6 schroeven vanaf de achterkant vast. Moet de airconditioning dan ook eraf? :eusa_think:

Ik lijk niet te kunnen vinden wat ik zoek. Ik zoek in twee afdelingen: Overige techniek en interieur/exterieur verzorging. Wie kan mij een zetje de goeie richting op geven?

Het stukje over het deel van de schakelcoulisse heb ik gevonden.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Het meest makkelijk is het complete dashboard er uit halen. Stelt veel minder voor dan het lijkt. En is ook nog eens leuk om te doen. Zo leer je alle hoekjes en gaatjes van de wagen kennen  :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 04-03-2013 22:09:27
Het meest makkelijk is het complete dashboard er uit halen. Stelt veel minder voor dan het lijkt. En is ook nog eens leuk om te doen. Zo leer je alle hoekjes en gaatjes van de wagen kennen  :)

Ja, maar moet dan ook de ECC leeg? heb je daar een linkje voor? Ik weet van de boutjes onder de paravaan enzo, maar ik ga graag op zeker. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-03-2013 22:10:42
Citaat van: elianmars op 04-03-2013 22:09:27
Het meest makkelijk is het complete dashboard er uit halen. Stelt veel minder voor dan het lijkt. En is ook nog eens leuk om te doen. Zo leer je alle hoekjes en gaatjes van de wagen kennen  :)

Ja, maar moet dan ook de ECC leeg? heb je daar een linkje voor? Ik weet van de boutjes onder de paravaan enzo, maar ik ga graag op zeker. ;D

Nee hoor, het kachelhuis blijft gewoon zitten, dus ecc hoeft niet leeg.

elianmars

Dit is/was mijn 850. Dashboard eruit, kachelhuis zit er nog.


grijzev70tdi

Hier zie je ook het kachelhuis nog zitten.

Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars


Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Thanks guys! Leuk klusje voor een plastic stripje. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein