Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Dan kom ik niet met de R mijn uitlaat hangt het laagste van allemaal :o

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 08-04-2013 20:43:58
Dan kom ik niet met de R mijn uitlaat hangt het laagste van allemaal :o

Er staat nog steeds een wegverbetering op de planning. Laatste jaar niet doorgegaan, mede vanwege het slechte weer.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Bouke op 08-04-2013 20:43:58
Dan kom ik niet met de R mijn uitlaat hangt het laagste van allemaal :o

Weet je dat zeker? Mijn midden demper hangt nog geen 5 cm boven de straat  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: Taranis op 08-04-2013 20:34:20
Citaat van: elianmars op 08-04-2013 20:14:39
Wb de scheve uitlaat: da's de schuld van dat hobbelpad bij jullie!  :eusa_snooty:

Nee hoor, met een normale auto heb je nergens last van.







:-*

Wat is normaal in dit verhaal?  :eusa_whistle:

KIM


Sbv

jij laat je standkachel buis aan bonken rijden op het pad  ;D. De S70 schampte ook aan de grond. De V70n kwam er redelijk doorheen

Ewout Schalkwijk

Aangezien de meeste hier zijn geweest en de meeste ook een onvrijwillige confrontatie met de grond hebben gehad; zullen we de discussie over verlagen laten voor wat die is? :eusa_whistle:

17" comets zijn wel heel gaaf, maar o wat zijn ze gevoelig voor spoorvorming. Vandaag de eerste 200km ermee gereden. Radio/CD doet het ook geweldig. Alleen de centerspeaker resoneert een beetje bij 1000rpm in z'n derde versnelling. :eusa_whistle: Dat fiks ik wel weer.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Welke van de 2 speakers heb je erin zitten ?
Misschien die 2 andere(oude) banden gecupt ? Het is wel wat gevoeliger voor spoorvorming, maar gevoelig wil ik niet zeggen

KIM

Als je 15 of 16 inch gewend bent, dan voel je dat best wel ja.
Dat was ook het eerste dat aan mijn R opviel, die spoorgevoeligheid.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-04-2013 23:15:16
17" comets zijn wel heel gaaf, maar o wat zijn ze gevoelig voor spoorvorming.

Ligt dat niet eerder aan de banden?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 08-04-2013 23:55:11
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-04-2013 23:15:16
17" comets zijn wel heel gaaf, maar o wat zijn ze gevoelig voor spoorvorming.

Ligt dat niet eerder aan de banden?

Hoe dan? Ik kan me voorstellen dat de toegenomen breedte van de banden van invloed zijn. Je merkt ook dat de auto zwaarder stuurt bij parkeren en keren. Het zijn achter Nokians (mijn keuze) en voor Tyfoon's. Allemaal nieuw voor mij. ;D

Nog steeds is de snelheidsmeter bizar accuraat. 100 op de teller is 100 op de GPS.

Onder welke steen heb ik al die jaren gewoond? :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Die Tyfoon's zijn niet nieuw, misschien dat het daarin zit. De Nokian's zijn nieuw.
Uitlijning is al gedaan ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 09-04-2013 00:03:02
Die Tyfoon's zijn niet nieuw, misschien dat het daarin zit. De Nokian's zijn nieuw.
Uitlijning is al gedaan ?

Uitlijning is gedaan op de winterbanden. Staat weer netjes en rijdt mooi rechtuit. Was trouwens maar weinig mis mee. Die Tyfoon's moeten nog even mee, en dan voor ook lekker een setje Nokians.

Die winter Hakka's hebben mij 'fan' voor het leven gemaakt. Ongehoord wat een banden zijn dat. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Hoe breder hoe spoorgevoelligger,dat merkte ik wel toen ik van 17"naar 18" (225/35/18) ging. Je rijd dan iin het spoor steeds meer op de randjes van je band en dus gevoelligger in het spoor.