Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

KIM

Mooi!

Beetje laag 850 gehalte...
Volgende keer...

maruska

Die van mij is laag zat.. En jij wilde niet mee ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Leuke foto's. 't Is dat ik vanavond 5 collega's te eten had, anders was ik er graag bij geweest.
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

En we zijn weer op weg naar huis  :-\

Ewout en Marije, heel erg bedankt voor de gastvrijheid!

knoopie

Wat is het een prachtig landschap, leuk die foto's....

Hele goeie reis terug allemaal!

;)

Sbv

Plaspauze in Denemarken en maar gelijk wat eten. Ewout en Marije dank voor jullie gastvrijheid

Bouke

Ja hier ook grote dank voor alles en de prachtige rondrit😉👍👍

StefanCJ


Ewout Schalkwijk

#3970
De Midzomernacht meet in Hvittingfoss

De weersverwachting. :-[ Vijf weken mooi weer gehad en nu gaat het echt losbarsten met regen, heel veel regen...


Gelukkig bleek dit IRL 1000% mee te vallen en hebben we genoten van veelal zonnig weer, af en toe afgewisseld met een flinke bui.

Aankomst van het gros van de 'leden' van de meet




Voor het eten de nieuwe grille er even gauw indrukken.


Met als resultaat:


Er was echt Nederlandse chinees meegenomen door Sander en het was Heeeeeerlijk. ;D


Natuurlijk ook nog lapje vlees voor onze laatkomer. Slechts 886 gram.


Nee, het was helemaal niet gezellig, vooral Sander zat hier te balen... :eusa_liar:






Vrijdag was een echte sleuteldag, Old Faithful werd ontdaan van alle tapijten die grondig worden gewassen. De tapijten moesten eruit om de stroomkabels voor de achterbank verwarming aan te leggen.





Massakabels worden vervangen


Kabel ogen worden vastgeslagen.


Tevens is er een comfort knippermodule geïnstalleerd en een 'nieuw' dik stuur gemonteerd




Rondrit Hvittingfoss, Kongsberg, Rjukan, Tuddal, Notodden, Hvittingfoss

















De volgende dag nadat Sander, Iris, Bouke, Marcel en Elianne waren vertrokken werd er weer wat verder geklusd. De tapijten er weer in, stuur vervangen etc.


'nieuwe' verwarmbare achterbank ontdoen van een penetrante nicotine walm...


Stroomkabel voor motorwarmer vastzetten.



En ook af en toe wat drinken tussendoor.


Pas toen ook Mark en Marion waren vertrokken, durfde Ronald een poetsdoek en de lederreiniger ter hand te nemen.
Het interieur knapte vanaf de eerste 'streek' enorm op



Vanochtend zijn Ronald en Claire dan ook vertrokken en werd het even heel stil hier... Toen lekker aan het werk gegaan en de hele dag van m'n comfortknippers genoten op de snelweg.
Cruise control haperde op de 'resume', dus die heb ik vanavond nog even vervangen... Lekker hoor die reserve delen...




Omdat die mooie grille niet zo mooi in deze, door de ratten besnuffelde, bumper staat, heb ik er maar een mooie R bumper bijgekocht... Die wordt momenteel hier in Kongsberg 019 gespoten waarna die op transport gaat naar Zeeland waar die de 8ste juli gemonteerd wordt...

...En omdat bij zo'n mooie R bumper deze lampen niet zo mooi staan, heb ik dat ook maar gelijk opgelost. :angel:




Die lampen komen uit de (voormalig) forum auto van Martijn. en zijn maar vier maanden gebruikt.



Misschien komend weekend de, voorlopig laatste, upgrade uitvoeren. Inserts voor de subframe rubbers...






De 'meet' en de klusjes waren uiterst succesvol en mogen zeker weer herhaald worden. Alle deelnemers hartelijk bedankt. :eusa_clap:



Oh ja, Claire heeft zich ook afgemeld. Alleen Ronald rijdt op dit moment nog, moe maar voldaan naar ik hoop. Rij voorzichtig het laatste stukje he?






Ewøut


P.S.

Marije heeft nog een T-shirt voor me gemaakt:

Klikbaar:


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Ondanks dat wij er maar kort waren, hadden we het voor geen goud willen missen. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad en zullen zeker nog eens vaker komen aanwaaien  ;D

Sbv

Wat een upgrades weer de laatste tijd kwa 019..

Heb je nog ergens een R bumper op de kop weten te tikken zowaar ?

Ewout en Marije, nogmaals dank voor de gastvrijheid. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Met het weer hebben we denk ik erg veel mazzel gehad. Het leek eerst zeer slecht te worden, maar al met al viel te echt mee

KIM


grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder