Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 14-08-2013 10:17:24
@ Ewout: als je 't naar mij laat sturen, neem ik 't in oktober wel mee. Heb je (als 't goed is) ook geen last van die graai-douane.

Hou ik in gedachten, dank je. Er komt denk ik nog wel een bestelling voor je... ;D

Citaat van: Taranis op 14-08-2013 10:17:24
Al vind ik je dan wel een sjonnie met je after-market xenon :evil:

:'( :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-08-2013 10:23:34
Hou ik in gedachten, dank je. Er komt denk ik nog wel een bestelling voor je... ;D

Zolang het geen glazen ampulletjes en wazige poedertjes zijn, vind ik alles best ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-08-2013 10:23:34
Citaat van: Taranis op 14-08-2013 10:17:24
Al vind ik je dan wel een sjonnie met je after-market xenon :evil:

:'( :-*

Kun je wel je groene kermisknippers terug monteren, past er mooi bij :eusa_think:

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 14-08-2013 10:27:39
Kun je wel je groene kermisknippers terug monteren, past er mooi bij :eusa_think:






Citaat van: Marc O. op 14-08-2013 11:05:12
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-08-2013 09:34:34
Welke hebben jullie Marc/Joost?

Deze: http://www.xenonkungen.com/se/xenon/xenonljus/xenon-super-slim-kit.html
En dan de H7R 4300K

Die had ik idd al aangevinkt. Goede keus dus. Maar H7R is niet nodig ivm de al aanwezige kapjes in de lampunit. Gewoon H7 zou volstaan. Toch? ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Ja klopt, maar je vroeg welke ík had ;D  :P
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Blijft die &#%#%-XC vandaag met een open passagiersraam staan. Dat terwijl Marije naar kantoor moet en ik onder de douche sta. Motor uit, weer aan. Motor uit, deur op slot. Niks helpt. Eerst dacht ik dat het de CFE module was, maar zelfs nadat die verwijderd is gaat het raam niet dicht.

Laptop en Dice in de auto gepleurd en dan dadelijk maar bij Marije's werk voor de deur eens zien of ik wat kan uitlezen. Lekker begin van de dag. :eusa_sick:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Via Vida aansturen om raam omhoog te krijgen ?
Werkt het aan beide kanten niet met de schakelaar ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 15-08-2013 08:37:10
Via Vida aansturen om raam omhoog te krijgen ?
Werkt het aan beide kanten niet met de schakelaar ?

Idd, beide knoppen laten het raam niet naar boven gaan. slotvergrendeling e.d. werkt wel. Defecte PDM module?
Ga over een kwartiertje die kant uit. Het slot aan die kant hapert al sinds ik die auto heb. Bij een unlock gaat het palletje heel vaak twee keer op en neer. Lijkt me niet meteen mee te maken te hebben.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Check je zekeringen. Bij mij was het volgens mij nr 12

Taranis

Motortje defect of stekker los?

Bij mijn oude XC is van de bijrijdersdeur ook ooit het motortje gesneuveld.

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-08-2013 08:41:36
Citaat van: Sbv op 15-08-2013 08:37:10
Via Vida aansturen om raam omhoog te krijgen ?
Werkt het aan beide kanten niet met de schakelaar ?

Idd, beide knoppen laten het raam niet naar boven gaan. slotvergrendeling e.d. werkt wel. Defecte PDM module?
Ga over een kwartiertje die kant uit. Het slot aan die kant hapert al sinds ik die auto heb. Bij een unlock gaat het palletje heel vaak twee keer op en neer. Lijkt me niet meteen mee te maken te hebben.
wel dezelfde CAN module volgens mij de PDM

Ewout Schalkwijk

Opgelost. PDM module had een identiteitscrisis en dacht dat hij de linkerachter spatlap was. Re-initialisatie in Vida en de boel werkt weer zoals het moet. Waarschijnlijk heeft e.e.a. toch met de CFE module van VolvoTech te maken.

Voor nu: iedereen weer blij. Vooral de PDM die weer weet welke functie hij in dit leven heeft.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Mooi! Dan kun je nu eindelijk aan het werk :P

Bouke

Dat is mooi gefixed van een spatlap een raammodule maken ;D haha

Marc O.

Heerlijk, die nieuwerwetse hokken :P
...The Nile isn't just a river in Africa...