Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: The Volvoboy op 16-09-2013 00:06:58
Waar zijn je Perfo's gebleven dan?  Of heb ik weer wat gemist? :eusa_shifty:

Die heb ik nog liggen met bijna nieuwe zomerbanden erop, maar nu rijd ik op de Comets. Om die banden dan weer weg te gooien en er dan weer winterbanden op te zetten lijkt me ook wat veel van het goede. Beide wielen staan in de advertentie, maar daar zit geen beweging in. Op het internet vind ik eigenlijk alleen nog maar 18", 19" en 20" velgen. Die hoef ik niet, ik heb ook geen gouden tanden. :eusa_snooty:

Vlakbij de school van de kinderen staat een oude Volvo 200 serie met volgens mij licht kleurige Pegs er onder. De auto is al minstens vijf jaar niet meer van z'n plek geweest, en het huis ziet er al lange tijd onbewoond uit. Ik wil eigenlijk eens in de buurt gaan informeren of iemand weet wie die eigenaar is. Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar aan die velgen gehecht is. dus misschien wil die ze wel ruilen voor mijn 15" velgen. :angel:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Dat is altijd het proberen waard.... :)
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

pwberg

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-09-2013 17:29:58
Vlakbij de school van de kinderen staat een oude Volvo 200 serie met volgens mij licht kleurige Pegs er onder. De auto is al minstens vijf jaar niet meer van z'n plek geweest, en het huis ziet er al lange tijd onbewoond uit. Ik wil eigenlijk eens in de buurt gaan informeren of iemand weet wie die eigenaar is. Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar aan die velgen gehecht is. dus misschien wil die ze wel ruilen voor mijn 15" velgen. :angel:

Of je sleept dat hele ding mee naar huis, zet hem op blokken en een nieuw project is geboren.....  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

grijzev70tdi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-09-2013 17:29:58
Citaat van: The Volvoboy op 16-09-2013 00:06:58
Waar zijn je Perfo's gebleven dan?  Of heb ik weer wat gemist? :eusa_shifty:

Die heb ik nog liggen met bijna nieuwe zomerbanden erop, maar nu rijd ik op de Comets. Om die banden dan weer weg te gooien en er dan weer winterbanden op te zetten lijkt me ook wat veel van het goede. Beide wielen staan in de advertentie, maar daar zit geen beweging in. Op het internet vind ik eigenlijk alleen nog maar 18", 19" en 20" velgen. Die hoef ik niet, ik heb ook geen gouden tanden. :eusa_snooty:

Vlakbij de school van de kinderen staat een oude Volvo 200 serie met volgens mij licht kleurige Pegs er onder. De auto is al minstens vijf jaar niet meer van z'n plek geweest, en het huis ziet er al lange tijd onbewoond uit. Ik wil eigenlijk eens in de buurt gaan informeren of iemand weet wie die eigenaar is. Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar aan die velgen gehecht is. dus misschien wil die ze wel ruilen voor mijn 15" velgen. :angel:


Ewøut

Trek gelijk die spacers eraf en stuur ze op naar mij :D Want zonder spacers passen ze niet op een 240 ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

Servicebeurtje en verjaarscadeautje ;D

Vandaag Old Faithful van nieuwe olie en filter voorzien. Olieverbruik in de laatste 15.000km : Niet meetbaar, peilstok stond gewoon op 3/4. :D
Die kilometers binnen drie maanden, min drie dagen bij elkaar gereden.

OF in de service-stand, terwijl ik even binnen was moest het zonodig ineens regenen. Gelukkig was het weer snel voorbij.





Citaat van: Taranis op 30-08-2013 20:38:55
Mooi krikje, maar komt die wel hoog genoeg voor de XC?

Vergelijkend warenonderzoek:
De oude krik heeft 21x pompen nodig om op z'n hoogste stand te komen. De nieuwe 6x. De nieuwe til ik met het grootste gemak op en loop er vervolgens mee het hele terrein over. De oude nodigde hier niet echt tot uit. :-X


Ja, de oude is wat hoger, maar mocht het een probleem worden dan heb ik hem nog staan, en anders een blokje hout tussen de krik en de auto. :eusa_whistle:





Marije heeft alvast een verjaarscadeautje voor me gekocht, maar kon daarna niet wachten om het me te geven. Leuk voor de 'meet' tijdens m'n verjaardag in oktober.  :D


Nu worden de wafels wel heel erg lekker...



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Volvoboy

Dat wafel ijzer is gaaf! Die wil ik ook!!! :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Eh, hadden wij niet gezegd dat wij ook zo'n tosti-ijzer willen?  :'(

razorx


knoertS70

Citaat van: The Volvoboy op 18-09-2013 18:21:00
Dat wafel ijzer is gaaf! Die wil ik ook!!! :D

Ton van kuyk heeft hem in z'n webshop.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 18-09-2013 18:25:11
Eh, hadden wij niet gezegd dat wij ook zo'n tosti-ijzer willen?  :'(

Ben ik uitgenodigd geweest op jouw verjaardag dan? :eusa_snooty:



;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 18:50:29
Citaat van: elianmars op 18-09-2013 18:25:11
Eh, hadden wij niet gezegd dat wij ook zo'n tosti-ijzer willen?  :'(

Ben ik uitgenodigd geweest op jouw verjaardag dan? :eusa_snooty:



;D

Jawel, maar je kwam niet  :'(  ;D


Wat ik bedoel, is dat we het er een tijdje geleden over die toaster gehad hebben. En we hadden aangegeven dat we graag zo'n mooi apparaat willen hebben.

Hiker

Zelfs mijn vrouw vond dit leuk..... ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

grijzev70tdi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 18:19:49
Servicebeurtje en verjaarscadeautje ;D

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_8908.jpg





Waarom zet je de auto zo scheef? Zo krijg je toch nooit alle olie eruit?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: knoertS70 op 18-09-2013 18:42:33
Citaat van: The Volvoboy op 18-09-2013 18:21:00
Dat wafel ijzer is gaaf! Die wil ik ook!!! :D

Ton van kuyk heeft hem in z'n webshop.

Waar? Ik kan 'm niet vinden  :eusa_shifty:

Taranis

Hahaha gaaf dat tosti-ijzer ;D

Km's heb je er snel op gereden dan, volgens mij hebben we tijdens de midzomermeet het filter erop gedraaid :eusa_think: