Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Citaat van: KIM op 13-12-2013 08:57:39
Citaat van: Dirk342 op 13-12-2013 08:06:40
Even voor de duidelijkheid Marc, knopje in het dashboard is altijd in dezelfde stand gebleven (dus op 0), is dus niemand aangeweest.  Niet bij mijn eigen auto en gisteren ook niet bij de auto van Marcel.

Ik zal eens in het schema gaan zoeken als ik thuis ben, maar dat knopje is niets anders dan een potmeter met een aantal vaste standen. Als een weerstand in jouw knopje een haartje anders is, zal inderdaad het stelmotortje gaan draaien.
Nogmaals: Het enige waarop het stelmotortje reageert is de aansturing van de stelknop.
Ook mee eensch dat de stelknop in feite niets anders is als een potmeter.  Maar verklaar het me maar, schema of niet vind ik allemaal niet zo belangrijk....  Leg het maar eens uit ;D en ik wil het graag ook even bij jouw auto laten zien hoor, hahahahaha

Ewout Schalkwijk




Is wel een foto van anderhalve week geleden. Alle sneeuw is weg. Het is 5 graden en het heeft al twee dagen geregend. :-[
Nog nooit meegemaakt hier.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv


Bouke

Leuke foto ;) E ze lijken toch best veel op elkaar je kroost :)

Taranis

Jammer dat jullie er zelf ook niet op staan, maar wel een leuke kaart :)

Je strooit volgende week maar poedersuiker ofzo :P

UserID6342


Ewout Schalkwijk

Old Faithful rijdt/reed niet zo lekker... :-[

De laatste dagen viel het me op dat bij snelheden van tussen de 90 en de 100km/h en daarboven de auto begon te trillen als een volwaardige 'Tarzan' vibrator. Ik trilde haast van m'n stoel af. :eusa_wall: Even op het inloop spreekuur van m'n vaste banden leverancier naar binnen gereden. Bij controle van het rechter achterwiel bleek iets niet helemaal in de haak te zijn...




Gelukkig viel het allemaal mee en zat er alleen maar een halve zoutmijn aan de binnenkant van m'n velg gegroeid.  :angel:




Daarna reed OF weer heerlijk.  :eusa_shifty:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Daarom moet je dus af en toe de wagen eens afspoelen en de hogedrukspuit ook lekker in de wielen laten knallen  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 20-12-2013 20:57:37
Daarom moet je dus af en toe de wagen eens afspoelen en de hogedrukspuit ook lekker in de wielen laten knallen  ;D

Volgens het bedrijf kwam het deze winter vaker voor dan anders. Omdat we alleen maar regen hebben en er al 650 miljard kilo zout op de wegen ligt, schijnt dit probleem dit jaar veel meer te spelen dan anders. Ik geneerde me best wel daar. :-[ Nooit aan gedacht dat dat het probleem zou zijn. Ik zag m'n subframe er al onderuit lazeren o.i.d. (ik dacht serieus aan m'n subframebouten. Die moeten nog eens nagetrokken worden, maar ik vergeet het steeds.)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-12-2013 20:52:56
Old Faithful rijdt/reed niet zo lekker... :-[
de auto begon te trillen als een volwaardige 'Tarzan' vibrator.

;D ;D ;D

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 20-12-2013 21:03:55
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-12-2013 20:52:56
Old Faithful rijdt/reed niet zo lekker... :-[
de auto begon te trillen als een volwaardige 'Tarzan' vibrator.

;D ;D ;D
Scheelt weer een berg batterijen ;D

Taranis

Citaat van: Bouke op 20-12-2013 21:35:34
Scheelt weer een berg batterijen ;D

Of inspanning. Laat Marije gewoon een keertje met de V70 rijden :evil:



Pruts0r :P Je hebt blijkbaar te weinig in de XC gereden. De binnenkant van de velgen schoonhouden is echt een eerste vereiste om met de XC enigszins trillingsvrij te rijden ;) Met de V blijkbaar ook.... maar ik heb dan weer niet zoveel ervaring met 17" onder de classics in de winter :)

KIM

Ik herinner me een triple naar Lulea....
Toch Ronald?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 20-12-2013 21:55:12
Citaat van: Bouke op 20-12-2013 21:35:34
Scheelt weer een berg batterijen ;D

Of inspanning. Laat Marije gewoon een keertje met de V70 rijden :evil:

Zie onder.


Citaat van: Taranis op 20-12-2013 21:55:12
Pruts0r :P

:-*


Citaat van: Taranis op 20-12-2013 21:55:12
De binnenkant van de velgen schoonhouden is echt een eerste vereiste om met de XC enigszins trillingsvrij te rijden ;)

Misschien dat Marije daarom niet klaagt? Hij rijdt zo lekker. :angel:
Oh nee, Marije komt al helemaal nooit boven de 80km/h uit. Volgens mij heeft Marije sinds van de zomer in NL geen snelweg meer bereden.

Citaat van: Taranis op 20-12-2013 21:55:12
Met de V blijkbaar ook.... maar ik heb dan weer niet zoveel ervaring met 17" onder de classics in de winter :)

15"  :-[


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein