Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Ziet er netjes uit Kornelis , maar roze zou ook wat hebben ;D

KIM


Bouke

Citaat van: KIM op 23-03-2014 15:19:33
Ronald, dit is nog maar grondverf joh  ;D
Met zwart als ondergrond krijg je een mooie diepe roze wetlook ;D

Taranis

Ow ok, dan wacht ik de vorderingen rustig af :D (ik zie de foto's wel via whatsapp verschijnen, Ewout ziet 't in april wel :eusa_whistle: )

Sbv

Citaat van: Taranis op 23-03-2014 15:09:12
* Taranis vraagt zich af of ie even in de auto naar Heukelum moet stappen om wat knalroze accenten aan te brengen  :eusa_think:
Ik heb nog wel wat fluoriderend geel liggen denk ik

maruska

dat is te sportief... ik denk dat claire de accenten niet erg zal vinden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Nog even verder bezig geweest met gronden:






Ewout Schalkwijk

Nice. :D Gelukkig is jouw werk wel zichtbaar. Ik ben al een week bezig in de kelder met nieuwe elektra en voorbereidingen voor het zichtwerk.
Behalve dat het af en toe echt een teringzooi is van het zagen boven m'n hoofd in de plafonds, zie je verder niet zoveel.

Ik zou het overigens zelf niet bedacht hebben om die as te gaan schuren en te lakken, maar mooi wordt het wel. :eusa_clap:


T-19 days... :P



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Ach het is best leuk werk. Is lan geleden dat roest heb moeten wegkrsbben en dingen echt schoonmaken.
Reviverven noemen wij het.

Ik begin nu wel te twijfelen of ik voor mezelf nog wel aan het poedercoaten zal slaan. Dit ziet er ook best aardig uit.

Taranis

Citaat van: KIM op 23-03-2014 18:11:50
Ik begin nu wel te twijfelen of ik voor mezelf nog wel aan het poedercoaten zal slaan. Dit ziet er ook best aardig uit.

Laat Ewout er lekker even 2 winters in Noorwegen mee rondkarren, dan weet je of 't houdt of dat poedercoaten toch beter bestand is tegen de weersinvloeden :eusa_whistle:

Sbv

Mark zijn achteras hebben we met staalborstel gescheurd en daarna heeft André deze in de Scania chassislak gespoten. Staat zeker niet verkeerd zo

Ewout Schalkwijk

Bootticket geboekt.

Ik ga lekker met mijn dochter Claire een weekje naar Nederland. Deels 'gewoon gezellig', deels 'gezellig klussen' aan Old Faithful.

Vrijdag 11 april rijden we direct naar m'n werk naar de boot in Larvik. Zaterdag beginnen we met heerlijk een frisse neus halen in het altijd gezellige Zeeuwland ;D


Geplande route:

Zaterdag en zondag:

Goes

Maandag en dinsdagochtend:

Heukelum

Woensdag:

Rond Rotterdam

Donderdag:

Den Haag

Vrijdag:

Amsterdam

Zaterdag:

Goor

Daarna weer op huis aan en paasontbijt weer met het gezin thuis. :eusa_dance:


Wie nog leuke ideeën heeft mag het natuurlijk roepen.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Heeft Claire dan vakantie, of gaat ze spijbelen?  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 27-03-2014 22:22:36
Heeft Claire dan vakantie, of gaat ze spijbelen?  ;D


Nee, niet spijbelen. Gewoon paasvakantie. Da's hier de week voor pasen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Lochem-Goor is 15 km. Als ik vrij ben kom ik misschien wel even naar Goor toe
Grolsch, het klinkt al lekkerder