Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 08-05-2014 21:15:12
Echt wel, bij de roetmeeuw verbaasde je je er bij arjent5r in de schuur over dat dat ding er maar een beetje los in lag  :-*


Owww, alweer vergeten...(blijkbaar). Ik kom ook nooit tot rust in Zeeland, we proppen altijd vijf dagen in twee. :eusa_whistle:
Mooi verslagje, oh ja voor de kijkers thuis: 1500km testrijden om te zien of het een beetje een goed blok is.

Morgen meer.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Goeie reis Ronald en vriendin ;)  veel plezier met de tdi onderweg. Lekker roetgordijntjes leggen :angel: ;D ;D

UserID25761


Bouke


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-05-2014 21:26:26
Owww, alweer vergeten...(blijkbaar). Ik kom ook nooit tot rust in Zeeland, we proppen altijd vijf dagen in twee. :eusa_whistle:
Mooi verslagje, oh ja voor de kijkers thuis: 1500km testrijden om te zien of het een beetje een goed blok is.

Morgen meer.


Ewøut

Jij wil niet eens slapen als je net aangekomen bent in Zeeland ;)

Maar uh, is goed, ik zal het blok morgen goed testen :evil:

@ de rest: dank jullie wel! Het plan is om inderdaad via Zweden te rijden en dan rond 20.00 uur in huize Schalkwijk mits we niet teveel file hebben.

Nu over en sluiten en mandje in. Laters! :D

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Een uurtje of 12 met Daniëlle in een klein hokje is wel de ultieme test  ;D

Goede reis en veel plezier gewenst!  :)

viking_in_shorts

Kans op een kopje koffie? Desnoods gewoon bij de Ikea ofzo - kom je toch langs :eusa_whistle:

Chris

Al onderweg maar alsnog een goede reis beide ;).

@Ewout: succes met afwachten dan maar ;D.

elianmars

Heel Hvittingfoss trilt door het gestuiter van Ewout ;D

Sbv

de tdi staat nu in Puttgarden te wachten op de boot en daarmee draag ik mijn stokje over aan Ewout om als bezemwagen te spelen

leons850

Citaat van: Sbv op 09-05-2014 12:52:15
de tdi staat nu in Puttgarden te wachten op de boot en daarmee draag ik mijn stokje over aan Ewout om als bezemwagen te spelen

Ben jij helemaal mee gereden tot Puttgarden? :o
Wat een liefde. ;)

@Ewout,
Vervelend om te lezen van OF maar nu ik weer bij ben denk ik dat je wel een goeie gaat hebben aan de motor uit de 850.
OF weg doen had geen optie geweest inderdaad, daar zat er nu te veel tijd en energie in.
Veel succes en daarna plezier er weer van.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Ben niet meegereden, maar mocht er wat zijn dan tuf ik wel even heen en weer. Altijd leuk een stukje toeren

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.