Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

petrolhead

Non de knet, wat een mooie NN. Veel plezier ermee!

KIM

Zoals ik al zei: Een NN XC kan mij goed bekoren. Veel meer dan een N XC.
Echt een mooie auto, alleen zou ik op termijn wel iets grotere wielen er op willen hebben: Smoelt ie nog stoerder.

Heel veel plezier met je aanwinst!

Sbv

sparen voor:

- achterspoiler
- 18" wielen voor de zomer en dan deze mooi voor de winter

R.Bijl

ziet er goed uit ewout! gelukkig geen p###s... :evil:

wel balen dat OF zo aan zijn einde is gekomen...
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

de geneRaal

Blackstone under construction

StefanCJ

Citaat van: Marc O. op 15-05-2015 14:56:15
Citaat van: R.Bijl op 15-05-2015 14:50:12
ziet er goed uit ewout! gelukkig geen p###s... :evil:

;D ;D ;)

We zullen het nieuwtje nog maar niet in zijn blog zetten 😁

Marc O.

Citaat van: StefanCJ op 15-05-2015 18:33:58
Citaat van: Marc O. op 15-05-2015 14:56:15
Citaat van: R.Bijl op 15-05-2015 14:50:12
ziet er goed uit ewout! gelukkig geen p###s... :evil:

;D ;D ;)

We zullen het nieuwtje nog maar niet in zijn blog zetten 😁

Nee, dat zou Marcel doen  :P :-* ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Geurvlaggetje planten

Vanochtend werden we helaas wakker met regen. Ik had me ingesteld op het 'eigen' maken van de nieuwe auto. Hier en daar iets veranderen en vooral de auto van binnen even lekker fris maken. Zelf zeg ik altijd: ik moet met m'n tong er doorheen kunnen gaan zonder dat ik nog ergens de voorganger proef. :P

Mooie kar voor de deur.


Omdat ik het voor elkaar heb gekregen om bij de andere XC een schokdemper af te breken, moesten we vanochtend die weer na reparatie weer ophalen bij de hobby garage. Aldaar stond ook de auto die ons afgelopen woensdag had aangereden.


De jonge knul in deze auto heeft er voor gezorgd dat ik nu een NN rijd. Ik weet nog steeds niet of ik hem dankbaar moet zijn of niet. :eusa_think:


Terug thuis gekomen was het dan tijd om even te poetsen en een te worden met m'n nieuwe werkplek. Hoewel de auto er erg schoon uitzag toen ik begon kon ik er toch nog een aardige drab vanaf krijgen.















Kentekenplaat weer wat recht gemaakt. Vervangen komt nog wel een keer.



Een stadslichtje was kapot en dat kan natuurlijk niet. Gelukkig heeft Volvo wel e.e.a. geleerd van de N serie en dan voornamelijk van de crisis van het lampen vervangen. Bij de N is het al gauw makkelijker om eerst de voorbumper en dan de lampunit te verwijderen om een peertje te vervangen. Gelukkig is dat bij de NN anders. :eusa_angel:

Kleine 'How to':

Motorkap open het de lichtunit opzoeken. ;D


Twee aluminium 'staafjes' rechtstandig omhoog trekken en verwijderen.


Unit eruit. Een kabel losmaken en op je gemak de lamp in kwestie vervangen.


Binnenkant van de unit.





Toen Marije vanmiddag thuiskwam haalde ze m'n, twee weken geleden bestelde, bankpasje uit de brievenbus... :'(


Beetje te laat nu. Maar zo heb ik in elk geval nog een paar jaar OF in gedachten.



Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

de eerste klus zit erop dat er maar weinig mogen volgen.

Nu de dwarsdrager op dak er nog af.

Is de Skoda die achterop OF reed ook overleden eigenlijk ?

elianmars




Potverdomme! Ondanks dat ik licht nog altijd niet mooi vind, is dit wel een heel erg mooi dashboard. Rete-strak!!  :eusa_drool: :eusa_drool:

elianmars

#5771
En de koplampen in een wip eruit halen..... Godzijdank is Volvo wijzer geworden  :eusa_clap: Ik heb vanmiddag voor de zoveelste keer de voorbumper mogen demonteren om een lampje te vervangen  :eusa_wall:


Edit: Geen bagagerolhoes? Of heb je die gelijk in de kelder gemikt?  ;D

Bouke

Zo die koplampen dat gaat super makkelijk :eusa_dance: en wat een geile bak. Ben je niet bang dat ie vies word hij is wel akelig licht van binnen( wel heul mooi :eusa_drool: ;D)

de geneRaal

Blackstone under construction

elianmars

Citaat van: de geneRaal op 17-05-2015 00:27:49
Koplamp idee komt van ford af  :eusa_whistle:

Hadden ze toch eerder mogen verzinnen. Stekkers van mijn koplampen zijn ook van Ford..... :eusa_doh: