Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Nog een paar hoogtepunten van de afgelopen week:


Buggy rijden met Ronald in Zeeland. 60km lange route. Heeeeeel gaaf!



Niet al te lang voordat de hagel ons zou geselen op onze laatste 10 kilometer.


Uit eten in Westkapelle aan de dijk met Arrrrr, Ronald, Daantje, Sjaakie en Claire





8 kilometer wandeling door het bos in de buurt van Kasteel Westhove in Oostkapelle


Harinkie happen aan het Rijswijkse plein. Uhhh, ergens in Gorinchem


Spareribs knagen in Rotjeknor. Tevens Claire uitgelegd wat de Euromast is. ::)


Je bent niet in Nederland geweest als je niet nasi met Babi pangang en geroosterd spek hebt gegeten.


Ja, hoogste tijd om weer te wassen en te poetsen... :angel: (there, I said it again. ;D)



Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

bedoel je met de euromast die specifieke foto van John ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 13-07-2015 22:49:28
bedoel je met de euromast die specifieke foto van John ? ;D

Nee, de echte... ;D

De kinderen weten helaas zo weinig over Nederland, behalve dat het in hun ogen een soort super vakantieland is. :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Leuk verslag Ewout! Mooie updates aan de NN gedaan. Erg strakke auto!

Ewout Schalkwijk

Als alles goed gaat, gaat Maruska vanavond een mooie set velgen voor me ophalen. Het zijn 17" (ja, dat vind ik echt genoeg :eusa_shifty:) Sargas velgen van Volvo geworden. De huidige Borbet velgen vind ik gewoon geen pan onder de auto, maar als wintervelgen voorlopig acceptabel.

Ik hoop dat Mark nog ff een mooi plaatje schiet. Wanneer ik de velgen in ontvangst kan nemen is nog onbekend.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Volvoboy

Mooi Ewout, Sargas is een keurige velg ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ewout Schalkwijk

#5946
Old Faithful een van de laatste foto's.


Gisteren stonden de auto's even naast elkaar op het werk omdat iedereen 'binnen' moest zijn voor hercertifisering. Mooi moment om even een laatste foto te maken. M'n collega die doorgaans een BMW rijdt, rijdt nu al bijna twee maanden met Old Faithful en is zeer tevreden. Zo tevreden zelfs dat hij nog geen enkele moeite heeft gedaan om zijn eigen auto weer rijdend te krijgen.



Gebroederlijk naast elkaar. De nieuwe XC70 en de royale vergoeding van de verzekering hebben er voor gezorgd dat het leed snel geleden was. :eusa_whistle:


Deze foto kreeg ik vanavond op de 'app' binnen. Maruska heeft m'n wielen opgehaald en vermeldt dat ze erg mooi zijn. Ik ben blij. Nog drie weken en dan haal ik ze 'even' op in Nederland. :eusa_dance: (Als Mark thuis is...) :angel:






Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

die yaris is groter dan je denkt !

ik zie je wel langskomen Ewout, ik ga ze alleen niet voor je schoonmaken hahahahaha
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Dat schoonmaken doet Ewout tegenwoordig zelf, met heel veel plezier ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Zijn ze zo vies dan? Volgens mij niet.

Plan is, als het lukt, de wielen in NL te wisselen en lokaal de banden van m'n oude velgen laten verwijderen. Dan hoef ik alleen maar kale 16" velgen te transporteren.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Netjes! Wat ga je met de oude trouwe diesel doen?

Ewout Schalkwijk

Demonteren. Er zit een schat aan nieuwe onderdelen in. Tot vlak voor de crash zelfs nog de wissermechanieken voor en achter vervangen voor splinternieuwe, origineel Volvo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

nou, prik dan een datum, hebben wij ook weer wat te doen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 15-07-2015 22:36:11
nou, prik dan een datum, hebben wij ook weer wat te doen ;D

1 t/m 4 oktober? Kan Sander z'n verjaardag hier vieren. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-07-2015 23:29:17
Citaat van: maruska op 15-07-2015 22:36:11
nou, prik dan een datum, hebben wij ook weer wat te doen ;D

1 t/m 4 oktober? Kan Sander z'n verjaardag hier vieren. ;D
Prima hoor. Ik kom wel