Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Luz

Bullet proof glass? Als je in een wat minder knappe wagen had gereden dan had die daar netjes doorheen gegaan..
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."

Chris

Citaat van: Taranis op 31-10-2016 16:06:47
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 31-10-2016 16:05:50
Ik zal dat het al heel snel dikker werd en ik heb geen 'druipers' gezien na afloop. :eusa_think:

:eusa_think:

;D ;D

Ewout Schalkwijk

En toen was er sneeuw op Reinemoen :D


Ineens was het er. Heel vroeg dit jaar en lekker 35cm in een keer. Volgens mijn buurman blijft het zeker liggen tot in het voorjaar. Ik duim er heeeeel hard voor ;D



Heel gunstig als de sneeuw op zaterdag valt. Kun je tenminste alles op je gemakkie uitgraven ipv dat je je moet haasten om op je werk te komen.


Mac vindt het prachtig :D Uren en uren buiten geweest.


Uitzicht over Reinemoen


Natuurlijk ook het bubbelbad goed bereikbaar maken. Dit is het mooiste seizoen om te bubbelen


De standkachel helpt dapper mee. Zo hoef ik m'n nieuwe voorruit ook niet te krabben. Scheelt weer krassen ;D


Na afloop ff lekker in het water. Ik ga later vanavond.




Nou Claudia; kom maar op hoor. ;)



Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Blijft prachtig daar Ewout! Lekker weer, echt winter :). Geniet van het bubbelen ;D.

Claudia

 ;D ;D ;D

Ik kom wel als het gras weer zichtbaar is...de langoustines op de barbecue me toelachen, terwijl ik aan een Pina Colada nippend, lekker in de schaduw van jullie uitzicht kan genieten.
Ronald komt je wel helpen sneeuwschuiven binnenkort. :D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Claudia op 06-11-2016 17:57:34
;D ;D ;D

Ik kom wel als het gras weer zichtbaar is...de langoustines op de barbecue me toelachen, terwijl ik aan een Pina Colada nippend, lekker in de schaduw van jullie uitzicht kan genieten.

Die wensen die je hier neerpent, daar moet ik makkelijk aan kunnen voldoen. Dus dan zie ik je in het voorjaar? :D

Citaat van: Claudia op 06-11-2016 17:57:34
Ronald komt je wel helpen sneeuwschuiven binnenkort. :D

Nog 49 dagen... ;D

Overigens krijgt Ronald gewoon iedere kerst hetzelfde voorgeschoteld. Ben benieuwd of hij gaat klagen over het eten dit jaar. :eusa_angel:

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Die foto's van Mac, het uitzicht en het bubbelding: Geweldig  :eusa_clap: :eusa_clap:

classicT5

Wow. Kun je nu al skien daar! Heb je die mogelijkheid bij je in de buurt?

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-11-2016 18:10:57
Die wensen die je hier neerpent, daar moet ik makkelijk aan kunnen voldoen. Dus dan zie ik je in het voorjaar? :D

Toevallig moet mijn vriendin ergens vanaf half april 2 maanden lang veel te veel werken dus ik kan wel even tijd vrij maken om Claudia te begeleiden naar Noorwegen hoor  :angel: (bezemwagen voor als de Amazon onderweg stuk gaat :P )

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-11-2016 18:10:57
Overigens krijgt Ronald gewoon iedere kerst hetzelfde voorgeschoteld. Ben benieuwd of hij gaat klagen over het eten dit jaar. :eusa_angel:

Het is volgens mij pas de 2e kerst bij jullie dus nee hoor  :-*

Thunderstruck

Fantastische foto's! Ik krijg mijn vriendin alleen nog niet zo ver om mee te verhuizen naar Noorwegen ;)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-11-2016 19:01:41
Het is volgens mij pas de 2e kerst bij jullie dus nee hoor  :-*

Nah ja, met Pasen krijg je het ook voorgeschoteld. Het lam dan... ;D


Citaat van: classicT5 op 06-11-2016 18:50:37
Wow. Kun je nu al skien daar! Heb je die mogelijkheid bij je in de buurt?

Elk dorpje/gehuchtje heeft wel een skibaan hier. Ik geloof niet dat 42cm (laatste meting) echt genoeg is. Omdat het blijft vriezen nu, kunnen de sneeuwkanonnen nu volop aan de slag.
Zelf kan ik al jaren niet meer skiën. Ik heb drie schroeven in m'n rechterenkel en daardoor kom ik niet meer in skischoenen. :-\

Citaat van: Thunderstruck op 06-11-2016 19:23:08
Fantastische foto's! Ik krijg mijn vriendin alleen nog niet zo ver om mee te verhuizen naar Noorwegen ;)

Geeft toch niks. Gewoon een andere vriendin nemen. ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-11-2016 20:00:33
Nah ja, met Pasen krijg je het ook voorgeschoteld. Het lam dan... ;D

Ah, ik dacht ribbe :P

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-11-2016 20:05:01
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-11-2016 20:00:33
Nah ja, met Pasen krijg je het ook voorgeschoteld. Het lam dan... ;D

Ah, ik dacht ribbe :P

Ik heb er drie op de lijst staan: Pinnekjøtt, Ribbe en Lammelår. :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

LAM???

Dan kom ik niet. :eusa_snooty:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Claudia

Citaat van: Taranis op 06-11-2016 19:01:41


Toevallig moet mijn vriendin ergens vanaf half april 2 maanden lang veel te veel werken dus ik kan wel even tijd vrij maken om Claudia te begeleiden naar Noorwegen hoor  :angel: (bezemwagen voor als de Amazon onderweg stuk gaat :P )



Bart: "Zeg maar tegen Ronald dat mijn Amazon mij in 10 jaar nooit heeft laten staan".

;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"