Ik stel me voor:

Gestart door Broabander, 20-10-2011 14:23:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Broabander

#15
Hoop dat ik hiermee geen heiligschennis pleeg:

Nog even een plaatje van m'n 440:

Bij aankoop:



Een paar weken terug




Blijft toch speciaal he, je eerste auto.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

daytonawim

Netjes hoor, en een mooie kleur.

Nu snel een echte Volvo kopen zeker ?

Kijk maar eens  bij de forum advertentie's daar staat vast wel wat leuks tussen voor jou.

Broabander

#17
Ga binnenkort eerst eens bij Dirk kijken, als hij terug is van vakantie en tijd heeft ;-)



Overigens is het rood op de laatste foto wél natuurgetrouw, op de eerste foto is het eigenlijk meer dit:

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Broabander

#18
Overigens, ook niet geheel toepasselijk maar misschien welbekend onder de 50+ers alhier:



Mijn eerste liefde.

Topsnelheid ligt ruim buiten het legale gebied en blijft tot aan de 80 zeker mijn auto voor.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Misha

Citaat van: Broabander op 25-10-2011 19:33:48
Overigens, ook niet geheel toepasselijk maar misschien welbekend onder de 50+ers alhier:

http://i52.tinypic.com/okwk6u.jpg

Mijn eerste liefde.

Topsnelheid ligt ruim buiten het legale gebied en blijft tot aan de 80 zeker mijn auto voor.
yeah..
Honda SS50 met imitatie-stepjes en gespoten cylinderkop.
Jammer van de niet originele gashandle..

Gaat niets boven het geluid van de 4-takt.

Heb zelf o.a. een CD50 gehad.  8)

ben nog geen 50+ overigens, net 40 eigenlijk
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Broabander

Stepjes zijn wel origineel, maar geen pedalen, hoef niet zozeer te fietsen ;-)

Blokje is wel een hele andere dan origineel, 125cc ipv 50cc, net als de carb, 24mm ipv 17, topsnelheid ligt daardoor nu op de 110, vroeger met het originele blok uit '75 was dat 60-65 ;-)

Maargoed hij is 3 jaar lang bijna 10.000km per jaar gebruikt, nu red hij nog geen 100 per jaar dus het is niet dat ik er allerlei illegale dingen mee doe ;-)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Broabander

Nog even een updateje: afgelopen donderdag de 854 van Dirk gekocht en vrijdag opgehaald, dit is m dan (nat, na een paar keer hogedrukspuit in de zelfwasbox :P )



EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

elianmars

Wat zijn dat dan voor velgen?

Ik vind ze niet eens misstaan, trouwens.

Broabander

Iemand op het Volvo-forum merkte op: mooie 960 velgen. Dus ik Googelen en sommige daarvan lijken er inderdaad heel erg op.

Staan inderdaad wel dik vind ik zelf!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

blauweroffel

Die witte heeft mijn broer dus gekocht........
Er mankeert wel het een en ander aan, maar dat is volgens mij nog goed te verhelpen.

handrem: kabel nakijken/afstellen, remschoentjes vervangen, cc nakijken, nieuwe wissertjes op de lampen
nieuwe km teler erin, is goedkoper dan tandwieltje vervangen, alleen klopt de km stand dan niet meer, maar die is toch al niet betrouwbaar.........

De verkopers komen inderdaad van een andere planeet: ze wilden 20 euro vergoeding voor een proefrit: argument: kost veel tijd met al die proefrijders.......Tja, je bent toch autohandelaar????
Maar ik ben het wel eens met wat ik las: als ik een goede betrouwbare auto met garantie wil kopen dan ga ik daar niet naar toe......
De auto stond op hun eigen site voor 1450, op de voorruit stond 1250 en op MP stond 950......

Zojuist mailde mijn broer dat het stuur langzaam richting dashboard zakt, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

IK hou jullie op de hoogte van de verbeteringsoperatie

BR

Broabander

Ja voor mij was het gewoon te technisch, cruisecontrol die inderdaad niet werkte, boordcomputer reageerde nergens op. Plus ik had gewoon geen goed gevoel over deze verkoper. Ook al was 'ie in betere staat geweest, ik hoef me niet vereerd te voelen dat ik een auto mag komen bekijken bij zo'n handelaar, bij mij vroeg ie nog net niet om €20 maar dan had ik ook glashard nee gezegd.

Maar zoals ik al op het Volvo-forum had geschreven, het is in de kern wel een goeie die wat TLC nodig heeft. En een luchtverfrissertje. Wat vertelde hij bij je broer over de geschiedenis van de auto? En vergeef me mijn onbeleefdheid, voor hoeveel heeft hij hem uiteindelijk meegenomen?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342

Citaat van: blauweroffel op 08-11-2011 15:47:15
Zojuist mailde mijn broer dat het stuur langzaam richting dashboard zakt, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Vaak zijn de 'knellingen' van de stuurverstelling in de stuurkolom dan suf (er van uitgaande dat hij de handel wel goed heeft vastgezet), heb dit tot nu toe pas 2x meegemaakt en de enigste optie was om er een andere stuurkolom in te zetten.  Heb ik overigens nog wel zo liggen.

blauweroffel

@ brobander: voor negen en een half meegenomen........misschien iets te veel, blijft een gokje.
Maar voor dat geld een g3 op gas, we zien wel

@ dirk: is dat veel werk om de stuurkolom te vervangen? Wat vraag jij voor je stuurkolom? Mijn broer kan die evt maandag wel bij je ophalen.


BR

Broabander

G3 is meestal op gas, haha! :P

Maar prijs is wel te doen inderdaad, als je er zelf eea aan kan klussen ;) En toch 'n schuifdak erin, is ook wel leuk. Maar kun je hem niet een blogje aan laten maken hier? :)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

blauweroffel

Hijheeft zich zojuist voorgesteld...
BR