willem stelt zich voor en meteen een vraag over importeren uit Zwitserland

Gestart door classiconero, 10-11-2011 17:08:06

Vorige topic - Volgende topic

classiconero

even een update: Gister bij de rdw geweest en bpm aangifte gedaan. nu wachten op kenteken en dan nog LPG inbouwen.
Op basis van leeftijd kreeg ik 99,72 % korting op de oorspronkelijke BPM, zal dus ongeveer 34 euro moeten aftikken. Dat kan tegenwoordig niet meteen meer, ik moet nu wachten op een email met een rekening in de bijlage, en na betaling gaat de aanvraag voor kenteken naar Veendam. Ach, het duurt even maar dan heb je ook wat. Trouwens wachten bij de RDW is een hele belevenis, je verveelt je geen seconde. Ik kwam om 11 uur aan en was om 13.00 uur weer weg, om me heen hoorde ik iemand zuchten dat ie vanaf 8.00 uur al met zijn nummertje klaar stond, en dat de auto 2 minuten bekeken was, de rest van de tijd was wachten tot je nummertje op het display verscheen en dan in de rij voor de douane. Jaja het was me het dagje wel!!!!!!!!!

Dit wordt mijn 4e Volvo. Ooit gestart met een 2 jaar oude 240 GL in 1985. Daarna 700.000 zakelijke km in 2 Omega's, daarna van alles van Vectra, Laguna e.d. in 2007 naar een spiksplinternieuwe C30 leasebakkie. Een van de eersten op kenteken in NL. Deze ingeleverd bij baanwissel en in nieuwe job gekozen voor prive auto. Dat werd een 940 automaat, met nu 265000 km op de teller. Super onderhouden en zou nog zeker 10 jaar meeggegaan zijn als ik niet op mijn nieuwe, bijna maagdelijke zilvergrijze Zweedse schone verliefd geworden zou zijn. Ja de emotie heeft weer gewonnen van de ratio, maar je leeft maar 1 x.
Zojuist ook maar meteen lid geworden van de 850 club en ik verheug me nu al op de eerste sleutel- of cosmeticadag.

groeten uit zoetermeer
Willem

patrick uit oss

ik heb voor 2 jaar terug ofzo een usa bak naar nl gehaald
en hier moest ik een europees typegoedkeuring voor kopen om dat van buiten de eu kwam is
dat met zwitserland ook