Opnieuw voorstellen

Gestart door jeffreydelange, 15-11-2011 11:07:55

Vorige topic - Volgende topic

jeffreydelange

Nou verzekering is nu maar op mijn ouders de naam gezet bij unive geweest
En ik kom merschien wel een verzekering krijggen alleen wa met inzittende zou ik 100 euro moeten betalen. :eusa_snooty:
ik weet niet welke type obd is ik zal morgen even een foto maken

daytonawim

dat hadden wij ook gedaan met zijn eerste auto ( S70 T5 )  na dat ie die plat gereden heeft mocht
ie fijn zelf een verzekering nemen.

Overigens bouw je nu geen no claim op en blijft auto rijden duur.

Heeft je moeder niet toevallig een klein en goedkoop autotje, zet die dan op jou naam, dan bouw
je in elk geval wat op.

verron

Citaat van: daytonawim op 17-11-2011 19:31:56
dat hadden wij ook gedaan met zijn eerste auto ( S70 T5 )  na dat ie die plat gereden heeft mocht
ie fijn zelf een verzekering nemen.

Overigens bouw je nu geen no claim op en blijft auto rijden duur.

Heeft je moeder niet toevallig een klein en goedkoop autotje, zet die dan op jou naam, dan bouw
je in elk geval wat op.

Hmm heet dat niet verzekeringsfraude?  :eusa_naughty:

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

daytonawim

Nee hoor, mijn vrouw regelt al 25 jaar de auto verzekering, en ik rij er mee.

De auto moet wel op naam van de verzekerde staan, dan is er nooit sprake van fraude.

Marc O.

Citaat van: daytonawim op 17-11-2011 19:37:13
De auto moet wel op naam van de verzekerde staan, dan is er nooit sprake van fraude.

Bij ons staat de auto (eerst de V70, nu de S80) al jaren op naam van mijn vriendin terwijl de verzekering op mijn naam staat. Met medeweten van de verzekeringsagent trouwens, die zegt dat dat geen enkel probleem is.
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Is het ook niet, heb dat ook jaren gedaan ivm onze grote vrienden ;D

jeffreydelange

Mijn ouders vinden het niet erg want ze weten dat ik rustig rij.
Ik ben ook heel zuinig op mijn auto ik hou van lekker rustig rijden of eerder gezegd toeren :eusa_dance:
verzekering maar dan zal mijn loon ook wel een ander verhouding hebben

Broabander

21 jaar, 854 2.5 10v, 3 jaar rijbewijs, 1 schadevrij jaar, onbeperkte kilometers en ik betaal €77 piek per maand incl inzittenden en verhaalsbijstand. Was nog wat gedoe om hem verzekerd te krijgen, vraag maar aan Dirk :P maar uiteindelijk is het wel gelukt en nog relatief goedkoop ook.

Wel bij VVS, onderdeel van de Volkswagen Bank GmbH maargoed, je moet de concurrentie ook wat gunnen ;)

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

verron

Citaat van: Marc O. op 17-11-2011 19:39:15
Citaat van: daytonawim op 17-11-2011 19:37:13

Bij ons staat de auto (eerst de V70, nu de S80) al jaren op naam van mijn vriendin terwijl de verzekering op mijn naam staat. Met medeweten van de verzekeringsagent trouwens, die zegt dat dat geen enkel probleem is.

Onze verzekeringsagent heeft daar een andere mening over. De auto van mijn dochter (staat op haar eigen naam) wilde ook graag de verzekering via ons laten lopen ivm pk's en gewicht etc, maar volgens onze agent kon het wel maar is officiëel niet toegestaan.
Gelukkig ben ik geen verzekeringsexpert.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

jeffreydelange

okee 77 euro vind ik nog wel veel mijn ouders hebben mijn auto nu dus wa + verzekerd en ik g als goed is ongeveer 30 euro betalen in de maand is ook met inzittende er bij  zou ik dus rond de 100 euro betalen in de maand is volgens mij niet duur

jeffreydelange

en vind het eerst wel best zo heb in de 2 jaar dat ik mijn rijbewijs wel veel pech met volvo's gehad omdat de vorige eigenaren slecht onderhoud aan de auto hadden gedaan.

en dat heeft mij veel geld gekost om ze weer in top staat te krijgen  de 850 die ik nu rij heb ik tot nu toe nog geen problemen bedoel daar bij motor problemen oow ja en de s70 toen ook niet.
De 850 nu en toen de s70 zijn mijn beste volvo's :eusa_dance:

Daarom ben ik weer naar de 5cilinder gegaan. en beren trots dat ik nu dus een 850 heb (vroeger mee opgeroeit)

In feb.. loopt apk af maar ik zien nu dat de bovenste motor steun is gescheurd ga ik dus zo snel mogelijk vernieuwen voor dat het spruitstuk stuk gaat volgend jaar maar eens kijken voor nieuwe banden.
laaste apk raport geeft aan dat er sluitage aan remsysteem is ik ga proberen om hem zo door de apk te krijgen en dan dat ook volgend jaar even goed bekijken en onder handen nemen.

Binnenkort wat ik ga doen. 2011
motorsteun boven.
lichtschakelaar kopen mijnt is stuk verlichting brand gelukkig meschien wil iemand een schakelaar doneren  :eusa_angel: het is te proberen alleen als i iemand in de weg licht

jeffreydelange

Nou ben er uit vandaag even gekeken naar de obd er staat obd2 op gedrukt

Wat voor uitvoering 850 heb ik nu dan???

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jeffreydelange

Citaat van: ulkeman op 18-11-2011 19:15:31
alter 2
en dat houd in??? wil graag alles weten van mijn auto

Martijnc70t5

Citaat van: jeffreydelange op 17-11-2011 21:50:37
okee 77 euro vind ik nog wel veel mijn ouders hebben mijn auto nu dus wa + verzekerd en ik g als goed is ongeveer 30 euro betalen in de maand is ook met inzittende er bij  zou ik dus rond de 100 euro betalen in de maand is volgens mij niet duur

goed bekeken ik heb mijn C70 ook om mamma's naam staan kost mij ook 30 euro ipv 110.
alleen heb ik dan jammer genoeg de renault clio van moeders op mn naam staan :(