schade bijrijdersdeur

Gestart door patrick casandra 850, 13-11-2011 12:56:37

Vorige topic - Volgende topic

patrick casandra 850

ga je op zaterdag boodschappen doen ,kom je terug zit de deur in elkaar,en bedankt hiervoor !!!
dus bij deze wie heeft of weet er een bijrijders deur voor mijn volvo 850 bwj 1992 kleurcode 130 mag zonder raam
en  of spiegel of raam motortje dus alleen de deur op zich zonder schade!!!

patrick uit oss

waarborgfonds aanspreken
dit is geen vandalisme en valt teverhalen

Boeijke

Kunt het altijd proberen natuurlijk.
Maar mijn ervaring is dat het lang duurt, je getuigen moet hebben dat je je auto schadevrij neer hebt gezet, enz,enz

Beter lees->sneller) om ergens bij 1 van de "forum"slopers een deurtje te scoren, ben je voor een paar tientjes ook weer klaar.
Ik kan je helaas niet helpen, heb alleen nog maar een bestuurdersdeur in de verkeerde kleur.

Succes!

Willem

Broabander

Waarborg gaat niet werken, moet je minstens 2 getuigen hebben van het gebeurde die er ook daadwerkelijk bij waren.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

cas

Citaat van: Broabander op 13-11-2011 22:13:55
Waarborg gaat niet werken, moet je minstens 2 getuigen hebben van het gebeurde die er ook daadwerkelijk bij waren.

en 250 euro is eigen risico. dus lekker doorzoeken naar een 2e handsje  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Citaat van: Broabander op 13-11-2011 22:13:55

Je beide neven waren er toch bij? Of je oma? Of je ouders? Of een vriend en een vriendin? Zat mensen die toch wel even willen getuigen? Zo heb ik ook eens getuigd dat de velgen van de auto van mijn oom nog onder zijn auto zaten toen hij zijn auto parkeerde. Soms moet je jezelf even een beetje helpen hoor.

Oh voor de duidelijkheid, mijn oom woont 150km bij me vandaan en natuurlijk heb ik dat niet zelf gezien.

patrick casandra 850

eigen risico is te hoog bij het waarborgfonds ,dus ik zoek gewoon een deur via een sloper ,dus als iemand iets weet dan hoor ik dit graag mvg patrick,

Boeijke

Al bij Dirk, Haasje, prefect en Thuur geinformeerd.
Die hebben wel eens wat liggen.

patrick casandra 850

waar kan ik dirk ,haasje perfect en of thuur vinden , als iemand ze spreekt vraag dan of ze even willen reageren ,ik erger me kapot op die k....zak die dit gedaan heeft ,ben je zelf zo zuinig .

maruska

pg sturen, zoeken op leden, dan dirk342, thuur, haasje of prefect zoeken, klikskie en voila. bij Dirk staat zelfs een tel nummer
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

volvotje850

Wie zijn Klikskie en Voila  :eusa_think:  ;D