Toertocht en BBQ 18 JULI A.S.

Gestart door Gerrit1961, 29-06-2004 22:49:08

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

vroeg thuis?
we komen net binnenvallen hier!!!

was errug gezellie; eten was goed en de rekening van de drank viel 200% mee <grin>
nog ff een bakkie gedaan bij denkweb en nu weer thuis... ben benieuwd hoe laat joris thuis is ::) LOL

die had geloof ik nog een ritje ofzo? :P (katten zijn iig gevoerd) ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Walter

Het was me een waar genoegen gisteren! Ik heb me gruwelijk vermaakt, onze clubmafketel Sjonnie  ;D had weer het hoogste woord nadat er een paar rosé-tjes in gegaan waren. Veel mooie wegen, pak-em-beet 30 roffels in een lint over de dijk. En als afsluiting een heel gezellige bbq, die zeer goed verzorgd was. En over het weer mogen we niet klagen op de bui ter afsluiting na dan.

Mooiste moment: met 6 roffels op weg naar Volendam door de Coentunnel  ;D ;D ;D ;D En die motoragent dacht geloof ik dat de wereld verging  8)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ingrid

Was gisteravond te suffig om nog wat te posten. Het was echt een super, super dag (ja, ja ondanks dat Knoet er niet bij was). Weer nieuwe gezichten en namen bij gezichten gezien.
En Animal en Amanda: het was zeker gezellig op het terras in Enkhuizen  ;D
In de avond begon het gespreks-gehalte behoorlijk het chat-niveau te bereiken, errug gezellig dus.

@Scuba: wanneer is die garage van jouw vrij, kan Knoet z'n cat er onder vandaan  ;)
Volvo is a girls best friend...

Ernst D.

Wij hebben een fantastische dag gehad, een heel mooie tocht gemaakt, prachtige boerderijen en landhuizen gezien. De hele dag was goed verzorgd, zelfs het weer.
En tot ons grote genoegen bleek ook alles nog eens rolstoelvriendelijk te zijn. Hulde aan de organisatie!!!

Citaat van: Boba Fett op 19-07-2004 09:28:13

Het was niet altijd even makkelijk was gezichten bij forumleden te plaatsen ;)
De sfeer was gezellig en het eten was lekker  ;D  ;D  

En geweldig om zoveel 850's bij elkaar te zien!

Voor mij was het ook de eerste keer dat ik meedeed aan een clubmeeting en herken het probleem waar Boba Fett tegenaan loopt. Misschien is het een idee om bij meetings op een of andere manier het alias op het forum bekend te maken, bijvoorbeeld met naamplaatjes of een kaartje op de auto?

Ernst Dobber

Ingrid

Grappig bedacht maar o nee 'k moet er niet aan denken om zo rond te moeten lopen. Sticker op Knoet prima, maar niet op mezelf (voel ik hier een nieuwe topic/poll aankomen... ;).

Gewoon veel mini-meetings en clubdagen bezoeken, uiteindelijk zal het me dan ook wel lukken om namen en gezichten te onthouden.

konniekip

Wie ben jij eigenlijk Ingrid? :D

Ingrid

Citaat van: konniekip op 19-07-2004 12:33:24
Wie ben jij eigenlijk Ingrid? :D

Tja, zou het zelf ook niet weten... maarre organiseer een mini-meeting zou ik zeggen (house-warming of zo iets toch?)

TTT242

Alles is blijkbaar reuze meegevallen....volgende keer misschien.

Foto's, al iemand?
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

denkweb

Na de derde meeting ken je de meest beruchte namen wel...

konniekip

Hen3

Citaat van: Ernst D. op 19-07-2004 10:24:59
Misschien is het een idee om bij meetings op een of andere manier het alias op het forum bekend te maken, bijvoorbeeld met naamplaatjes of een kaartje op de auto?

Ik heb er al eens aan gedacht om mijn nickname in een van de witte blokjes van de sticker te schrijven. Nu is die van mij niet zo lang, dus dat past wel....
Bij meetings en/of bij een onverwachte ontmoeting bij stilstand (parkeerplaats bijvoorbeeld) kun je dan de eigenaar van de auto herkennen.

Walter

Ik vergat overigens de organisatie mijn complimenten te geven

<klapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklap>

Foto's volgens, heb er zat (ruim 60 + nog wat van Feddo). Moet ff kijken hoe ikd oe kan publiceren.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Joris_Scholte

Was inderdaad een leuek en lange dag. Na de BBQ nog met z'n vieren even bij Daan op zijn werk een kop koffie gehaald, Ingrid thuis afgezet en vlug naar huis, want het was vandaag weer een vroege en heftige werkdag.

Raf

er is een oplossing! ;D
als je mij tegen komt op een meeting zal je het wel weten  ;)

groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!

volvoTon

Het was weer een geweldige dag,GEWELDIG met hoofdletters.
We moesten er helaas vroeger als normaal vandoor (kinderen moeten hier nog 1 week naar school)
En wat naamplaatjes aangaat ,als je er een opspeld zal er niemand iets op tegen hebben ;D ;D ;D

volvoTon :)