even voorstellen

Gestart door demis S70, 19-11-2011 10:06:29

Vorige topic - Volgende topic

demis S70

Hallo allemaal,
wil me even voorstellen,ik heet demis en kom uit heerhugowaard en ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een S70 2.5 10V uit ocktober 1998 exclusive line en de auto heeft 272000kkm gelopen en is van 1998 tm 2005 bij verschillende volvo dealers onderhouden geweest tm 195000km en daarna bij @ bovaggarages.
De distributie en waterpomp is bij 223000km vervangen en 3.5jaar geleden is bij t bedrijf waar ik m heb gekocht in schagen het uitlaat spruitstuk vervangen(schijnt van gietijzer te zijn en ong.600euro te kosten,t is er niet zo een van internet van ong.170euro)zijn er verschillende kwaliteitstypes spruitstukken?
heb al verschillende malen op t forum naar technische zaken gezocht o.a de carterventilatie moet je indegaten houden?heb de test gedaan van de olievuldop losgedraaid en er los boven op gelegd en de auto (koud)gestart en de dop bleef stil leggen,dop eraf gehaald en geen oliespetters en mijn oor er 10cm bovengehouden en de dop omhoog gehaald en hoorde en voelde een ligt zuigende werking.ik neem aan dat dit goed is en moet de carterventilatie om de zoveel tijd vervangen worden?oja de auto is getest door gebruikte volvotest.nl
gr.demis en tot hoor eens!!

rifwachter

Hallo Demis,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je S70.  Heb je ook foto's voor ons van je volvo ?

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

demis S70

hallo rene,sorry voor de late reactie,maar zal zeer snel fotos maken van mijn volvo en kijken hoe ik t op t forum moet zetten.

animalT5R

Eey nog een hhwaarder!
Ben benieuwd welke wijk je te vinden bent,en ook naar de foto's van je volvo  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

demis S70

hey animal t5r,woont in de huygenhoek en jij?en weet niet hoe ik fotos opt forum moet zetten.iemand wel?