remtangen

Gestart door baxie, 02-07-2004 00:20:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

baxie

#15
Baxie heeft eindelijk zijn 16'' upgrade setje erop zitten. Ze hadden me dus mooi de verkeerde meegegeven! Dit staat echt super gaaf, het is ongeveer het zelfde setje als scuba maar mijn schijven hebben iets meer gaten erin zitten. Heb meteen de remzadels en de remklauwen in de kleur van de auto meegespoten(trop. Green) en dit staat echt donders mooi achter de titans! 8)
Nu nog ff voorzichtig inremmen..

TTT242

Citaat van: baxie op 21-07-2004 21:18:38
Heb meteen de remzadels en de remklauwen in de kleur van de auto meegespoten(trop. Green) en dit staat echt donders mooi achter de titans! 8)

Wat voor verf was dat? Volgens mij ga je hier niet lang plezier van hebben.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

baxie

Citaat van: TTT242 op 21-07-2004 22:48:44
Citaat van: baxie op 21-07-2004 21:18:38
Heb meteen de remzadels en de remklauwen in de kleur van de auto meegespoten(trop. Green) en dit staat echt donders mooi achter de titans! 8)

Wat voor verf was dat? Volgens mij ga je hier niet lang plezier van hebben.

gewoon doodnormale verf! Blijft prima zitten op remzadels en remklauwen. Heb dit bij diverse remmen gedaan en na jaren zit het er nog steeds op!

Marinus

Remtangen van een 850 T5R (280 mm schijven) en een V70R (302 mm schijven) zijn blijkbaar gewoon uitwisselbaar, zodat je de orginele klauw nog gewoon kunt gebruiken.

In hoeverre zijn deze tangen hetzelfde als de tang van een V40. (Ja sorrie je leest het goed.) Heeft iemand misschien oude/ranzige tangen over, zodat ik eens met de maatvoering kan gaan experimenteren?

Mijn T4 is namelijk nog niet met een anker tot stilstand te brengen en voor een AP/Brembo of ander bigbrake setje heb ik echt geen pecunia's liggen.