Stotteren Lpi systeem T-5

Gestart door RoffelT5, 11-12-2011 16:40:49

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Neem de bobinekabel meteen mee, die wordt wel eens overgeslagen. ;)

henry classic v70

Duw de bougie doppen ook echt goed stevig aan tot je een soort van klik hoort..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

RoffelT5

2 van de 5 doppen wilden niet meer vastklikken, en zitten er losjes in... De een denk ik omdat die een beetje uitgelubberd is door de olie..
Een Volvo, blijft een volvo.

daytonawim

Controleer je carterventilatie maar eens , of wees wat voorzichtiger met olie bijvullen.

Die zijn bij Estate services redelijk voordelig aan te schaffen.

RoffelT5

Ik heb nooit olie hoeven bijvullen, heb hem ook nog maar een week. Heb de carterventilatie gecheckt, maar deze lijkt goed.
Olievuldop los, blijft er gewoon opliggen wordt er niet van weggeblazen. Ook niet met gasgeven.
Een Volvo, blijft een volvo.

Marc O.

Probeer die olie te verwijderen en houd dan effe in de gaten of het niet weer heel snel vol met olie komt te staan. Denk dat het wel mee zal vallen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjen850

Citaat van: RoffelT5 op 11-12-2011 17:37:04
Bedankt voor de adviezen. Ik heb geen idee hoe oud de kabels-rotor-verdeelkap zijn, bougies moesten
over 15000 km vervangen worden. Overigens is het lpg systeem(vialle) nog geen 3 jaar oud en zit er nu 140.000km in...

Bij mij worden de bougie's om de 12.500km vervangen, gewoon voor origineel, en das op benzine. Als alles meezit, kan ik vanaf woensdag posten dat ik de bougie's op gas vervang op 12.500km ;D :eusa_dance:

Ow, controleer even je ring in je olie dop.