Volvo 850 Club Avond-/Nachtrit 17 december 2011

Gestart door Tom850, 05-12-2011 13:59:33

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Citaat van: Taranis op 17-12-2011 21:55:37
Maruska en knoopie: zijn jullie naar huis gegaan of is de turbo van de vlaflip er nu echt mee opgehouden? :evil:

Houden jullie nog wat over wij staan aan de Beemsterweg in de polder met het geluid van een nafluitende turbo  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

:eusa_snooty:

Het was gezellig met elkaar hoop nieuwe mensen gesproken goed verzorgd en de inwendige mens is niks te kort geschoten. Allemaal bedankt voor de gezelligheid
Zijn goed aangekomen prima chauffeur die Maruska!
Alleen dat gefluit.....

Mark  :eusa_clap:  ;)

maruska

Teveel getoeterd ;D
Thanx voor navigatie Richard ! Was gezellig !

Peter, bedankt voor het organiseren !

Nu nog ff de log uitlezen voor de ritsnelheden :O
Met Meneer pwassink in het kielzog, en daarna vooral in de achtervolging, toch wel eens net boven de 60 gezeten..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Wij waren rond 0:20 weer thuis en hebben een leuke avond gehad.

Op de weg terug kleine tussenstop gehad om te tanken en nabij Gorinchem nog Tom en vriendin tegen gekomen.

@Tom, we hadden geen echte haast, maar daar was het nog redelijk droog en daarna werd het pas echt vies nat overal

Walter

En? hebben jullie je vermaakt? Vond de eerste foto al online, ziet er gezellig uit:

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

KIM

Hee, dat zijn die vier rode Rren bij elkaar  :eusa_liar:

dita

Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Tom850

arjen850

Citaat van: rifwachter op 17-12-2011 23:43:28
Arjen bedankt voor het mee mogen rijden en de gezellige gesprekken !

Het was een zeer geslaagde avond.

Rene

En je hebt eindelijk weer eens in een echte auto gezeten :D

Taranis

Beetje late reactie maar nu pas thuis, 't was ook zoooooooo ver weg ;D Leuke rit gereden! De kritiek op de route snap ik niet zo goed, we vonden 'm vrij simpel eigenlijk :) We hadden alleen wel gehoopt dat we de uitslag aan het eind van de rit te horen zouden krijgen, maar helaas.

Wie weet tot volgend jaar :)

Boeijke

Vonden het ook weer gezellig.
Weer eens een paar gezichten bij de naam gezien en leren kennen en ook weer eens een paar mensen gezien en gesproken die ik al een hele tijd niet gezien had.

Organisatie bedankt.

arjen850

Citaat van: Taranis op 18-12-2011 17:51:53
Beetje late reactie maar nu pas thuis, 't was ook zoooooooo ver weg ;D Leuke rit gereden! De kritiek op de route snap ik niet zo goed, we vonden 'm vrij simpel eigenlijk :) We hadden alleen wel gehoopt dat we de uitslag aan het eind van de rit te horen zouden krijgen, maar helaas.

Was ook de bedoeling, maar toen na verwachting bleek dat Rene en ik verreweg de beste waren, en qua resultaat huizenhoog uit torende boven de andere stervelingen, is er in overleg besloten dit in stilte te laten passeren, dit omdat de begrijpelijke frustratie bij de andere deelnemers alleen maar tot diep verdriet zou kunnen leiden, en dat gun ik mijn mede forumbroeders\clubleden niet :evil: ;D

Boeijke

Citaat van: arjen850 op 18-12-2011 18:20:38

Was ook de bedoeling, maar toen na verwachting bleek dat Rene en ik verreweg de beste waren, en qua resultaat huizenhoog uit torende boven de andere stervelingen, is er in overleg besloten dit in stilte te laten passeren, dit omdat de begrijpelijke frustratie bij de andere deelnemers alleen maar tot diep verdriet zou kunnen leiden, en dat gun ik mijn mede forumbroeders\clubleden niet :evil: ;D
:eusa_naughty:

;D ;D

KIM

Citaat van: arjen850 op 18-12-2011 18:20:38

Kuch...

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo