Volvo 850 Club Avond-/Nachtrit 17 december 2011

Gestart door Tom850, 05-12-2011 13:59:33

Vorige topic - Volgende topic

Tom850

Hallo mensen,

Ik gaf me zojuist via de club op voor de avond-/nachtrit, maar nu zag ik dat er nog niet veel aanmelding was.

Dus nu is ook de oproep aan alle clubleden, bezoek ff de website en wie weet zie ik jullie ook bij dit club evenement.

Mijn ervaring is dat het altijd leuk is om mee te doen. Ben dus ook blij dat hij dit jaar weer op de agenda staat.

Groeten Tom

Boeijke

Is idd beetje vreemd dat er zo weinig aanmeldingen zijn tot nu toe.  :eusa_doh:
Er is veel vraag naar geweest van de leden.

Maar kan nog tot de 10e!

Willem

MarkoC70T5

Ik vindt het dit keer te laat in het jaar mijn auto staat al binnen.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Tom850

Naar mijn weten is het altijd nog in november geweest, dus nu idd wel iets later, maar daardoor hoeft het niet minder gezellig te zijn.

Dus kom maar op met die aanmeldingen.

Groeten Tom

StefanCJ

Inderdaad, nog erg rustig. Ik kijk even hoe ik zit met werk en andere verplichtingen en als het mogelijk is doe ik ook gezellig mee.

8)

Rayman

Citaat van: Claudia op 05-12-2011 19:05:57
Jongens....nu ik niet meer mee doe, hebben jullie ook weer eens kans om te winnen.
Neem het er nou maar van! :azn:

Ah joh...Jij raakt in je eigen achtertuin nog de weg kwijt. Ik herriner me nog goed een nachtrit in de Achterhoek. ;D.

pwassink

Citaat van: Rayman op 06-12-2011 00:00:02
Citaat van: Claudia op 05-12-2011 19:05:57
Jongens....nu ik niet meer mee doe, hebben jullie ook weer eens kans om te winnen.
Neem het er nou maar van! :azn:

Ah joh...Jij raakt in je eigen achtertuin nog de weg kwijt. Ik herriner me nog goed een nachtrit in de Achterhoek. ;D.

Kuch, welke van de *  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

MarkoC70T5

Citaat van: Tom850 op 05-12-2011 16:59:05
Naar mijn weten is het altijd nog in november geweest, dus nu idd wel iets later, maar daardoor hoeft het niet minder gezellig te zijn.

Dus kom maar op met die aanmeldingen.

Groeten Tom

Yup iets later maar eind november schors ik altijd mijn auto.
Had graag mee gereden.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

maruska

dan wordt het toch gewoon "mee-rijden" Marko ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Zo toch maar  ff opgegeven samen met Robin Bijl, ik heb er zin in :eusa_dance:

Er zijn nog niet heel veel aanmeldingen dus hup geef je op ;) daar word het alleen maar leuker van

Sbv

Helaas vrouwlief heeft late dienst dus deze keer laten we voorbij gaan

edit, mogelijk kan ze toch wel, een kijken of ze een dienst kan ruilen met een collega.

KIM

Nog nooit meegedaan, maar wel altijd willen doen.
Kom dus ook met vrouwlief.

MJ

Is voor mij ook de eerste keer maar ik ben nog op zoek naar een navigator, of kan ik ergens als navigator instappen? Let op, wordt niet gehinderd door enige kennis, maar ken de omgeving wel op mijn duimpje.

Als je toch een reden zoek om moederd de vrouw mee te krijgen, dan kun je het eventueel combineren met het Charles Dickens festijn op zaterdag/zondag in Deventer. Altijd leuk om in de kerstsfeer te komen.

Loezzie850

Aah! Net op een dag dat ik niet kan :(
Stond wel op mijn lijstje, ben wel in voor dit soort tochtjes... volgende keer!

arjen850

Hmm, opzich een leuk idee. Zal er eens even over prakkedenken :eusa_think: Zal dan ook op zoek moeten naar bijrijder\navigator