waar zitten de injectoren

Gestart door nico1, 05-12-2011 16:33:10

Vorige topic - Volgende topic

roell

Citaat van: cas op 05-12-2011 17:39:53
omgeving zuidholland, ben je welkom in een weekend, dan vervang ik ze wel even voor je. koop wel even verse rubberen ringetjes. 10 stuks.

vind ik tof!

nico1

heb ik nog andere rubbers nodig, aangezien mijn injectoren nieuw zijn
carbon blauw das mijn volvo nou

sven0503

Citaat van: nico1 op 05-12-2011 18:12:01
heb ik nog andere rubbers nodig, aangezien mijn injectoren nieuw zijn

wat Cas al aangaf, als je 't toch gaat vernieuwen.. haal dan ook een paar nieuwe rubbertjes.. dat kost je de kop ook niet.

nico1

oke waar tehalen, nog een bepaalde maat nodig??

ulkeman

Citaat van: nico1 op 05-12-2011 18:19:47
oke waar tehalen, nog een bepaalde maat nodig??

volvo dealer.

kosten 25 euro.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

cas

idd alleen de rubberen ringen om de injectoren heen. boven 5 en onder 5. zijn allen het zelfde.

stofringen zijn niet nodig. Er zitten ook ringetjes IN de rail. als de rail er al eens af is geweest, is de kans groot dat daar enkele van zoek zijn. niet iedereen weet dat en houd er rekening mee.  je zou die ook nieuw kunnen halen. zijn zo groot als een duppie, met klein gaatje erin, plat maar met een groefje rondom meen ik.

Dat je ze gaat vervangen..... heb ik nog niet kunnen lezen waarom. Ze gaan best lang goed mee. Dus of je het ook echt gaat merken...  :eusa_think:  maarja. je kunt wel wat uitsluiten!

je kunt evt ook je brandstofdrukmeter meenemen... maar is weer 9 tientjes. Die zit namelijk ook op de rail.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

UserID6342

thuur

Citaat van: cas op 05-12-2011 18:21:53
\Er zitten ook ringetjes IN de rail. als de rail er al eens af is geweest, is de kans groot dat daar enkele van zoek zijn. niet iedereen weet dat en houd er rekening mee.  je zou die ook nieuw kunnen halen. zijn zo groot als een duppie, met klein gaatje erin, plat maar met een groefje rondom meen ik.

Dat je ze gaat vervangen..... heb ik nog niet kunnen lezen waarom. Ze gaan best lang goed mee. Dus of je het ook echt gaat merken...  :eusa_think: \

Omdat ze op de meest onmogelijk plekken vallen als er een injector uitfl... valt.

Gr :D

UserID6342

Als je alle rubbers (ook de bovenliggende), origineel bij de Volvo haalt, ben je 50 euro kwijt.  Heb ze hier al een paar keer bij verschillende auto's vervangen. Soms kun je ze hergebruiken, maar ben daar persoonlijk absoluut geen voorstander van.

arjenT5R

mijn toetsenbord begint weer te jeuken  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jack v

Citaat van: arjenT5R op 05-12-2011 19:24:08
mijn toetsenbord begint weer te jeuken  ;D
moest ji vandaag niet weg?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

nico1

arjen, lekker he  die jeuk, das gordelroos

nico1

oke ik weet genoeg van de injectoren, nu  de brandstofpomp, waar doe ik die erin, hahaha, echt een bouwvakker ben ik toch.
van de bouw weet ik veel, maar auto's, nee jammer genoeg niet veel

arjenT5R

Citaat van: nico1 op 05-12-2011 19:43:28
oke ik weet genoeg van de injectoren, nu  de brandstofpomp, waar doe ik die erin, hahaha, echt een bouwvakker ben ik toch.
van de bouw weet ik veel, maar auto's, nee jammer genoeg niet veel

niet te veel aan je zaakie zitten anders krijg je daar ook gordelroos he bouwvakkertje

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,19791.0.html

hier staat de how to voor je pomp

't amusement nog he
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Je mist gewoon documentatie.

Koop een Haynes manual, doe je jezelf een groot plezier mee.

Je pomp zit vanboven in de tank geschroefd. Kofferbak.