Re: project Pikkepoelie 2

Gestart door pikkepoelie, 08-12-2011 17:46:43

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

Kijk dan,ook aan de V70  ;D

Zal toch wel een stukkie meer comfort bieden  ;) (ook oud(er) aan 't worden? :evil: )

gr,walter

wel een heel mooi exemplaar man. :eusa_clap:

pikkepoelie

whahah zeker ouder aan het worden walter  ;D ben al 21  :P

afijn
vandaag met de v70 tdi bij Thuur geweest effe de abs gefixt mijn dank daar voor is nog steeds zeer groot dit had ik niet gevonden zonder de uitlees computer.
om op het volgende probleem terug te komen door een stommiteit van mij zelf stond me v70 van de morgen helemaal plat. dan kom je weer op het punt dat de accu achter in staat dit is geen handig klusje om zomaar even uit te wisselen voor een ander als de klep niet open gaat. om dan maar na te denken dat er mensen zijn die geen sloten meer in de deurhevels hebben zitten  :eusa_wall: . ook dit probleem weer opgelost kwam het volgenden de stroom weer van de auto af geweest dus ding liep weer voor geen 5 centen wat mee gereden werd alleen maar erger. kreeg de tip van Thuur om keer aan de olie te ruiken of die naar benzine rook in ruik inderdaad iets wat niet helemaal naar olie ruikt. dus ben bang dat er een of meerdere van de bobines ook de dienst heeft op gegeven :-\

iemand tips om dit misschien te kunnen controleren ??

elianmars

Als je tijdelijk stroom op de wagen wil zetten, om bij voorbeeld de achterklep te openen, kun je dat doen via de kabels in de motorruimte. Onder een zwarte klep zie je twee dikke rode kabels zitten. Daar kun je startkabels op zetten.

Of heb je het ook op die manier gedaan?

pikkepoelie

Nee via de moeilijke weg whahah maja het werkt weer morge effe nieuwe bobines hale bij marc als hij ze heeft. en dan hoopk onderhand is wat te kunne cruise XD

pikkepoelie

het pruttelen van de auto is voorbij ;D nou weer het volgende  :-\ deellast rijd de auto perfect trekt lkkr op geen gekkigheid vollast ist net of hij zijn eigen verslikt  :eusa_think: geen idee waar ik dit weer moet gaan zoeke  :-[

pikkepoelie

diagnose van de beemd helmond was denk ik omdat het hier laatste tijd niet echt druk meer is de etm was het dus niet.
uit eindelijk met een monteur in een merk afhankelijke garage na een uur meten en kijken luisteren en uitlezen. besloten de lmm te vervangen en nickje heeft weer een vliegmachine  ;D een voordeel van de onnodige kosten ik weet nu dat het goed is  :eusa_dance:

maruska

lekker he, zo zonder deursloten ? ;D heb precies hetzelfde.. je kunt best een verborgen +-pool ergens maken, zodat je op het chassis en die pool je accu ff kunt bijladen..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

pikkepoelie

die zitten er standaard op maar zo ver was ik op dat moment nog niet  :'( :eusa_clap: whahha

pikkepoelie

vandaag de dag tussen door creatief besteed  ;D

hard van de gril zwart gespoten

uitlaad sierstuk gemaakt

en heb een setje dikke zomer pantoffels opgehaald donderdag avond

nou wil ik nog de letters van de klep af. zit er aan te denken deze met een vis lijntje er af te trekken en dan met sticker verwijder raar. de overblijfselen verwijderen of heeft iemand een beter idee ??
en de bumper delen in de gekookte lijn olie zetten iemand de wijzen van dit te doen ??

elianmars

Hoe is het nou met de motor afgelopen? Op het Volvoforum reageer je niet meer in je topic. Ben wel benieuwd of alles nu in orde is.

Edit: Heb je een paar dagen geleden gepost, zie ik nu. Het was dus toch de LMM, wat ik ook al in het topic op het Volvoforum zei  ;D

elianmars

Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen met dat eindstuk van de uitlaat? Bij mijn wagen ging direct vanaf de einddemper de pijp naar beneden. Daar kon ik echt geen recht sierstuk op krijgen  :eusa_think:

Staat 100 keer beter dan dat naar beneden gerichte pijpje. Zwarte grill staat ook goed!  :eusa_clap:

KIM

Citaat van: pikkepoelie op 28-01-2012 18:36:50
nou wil ik nog de letters van de klep af. zit er aan te denken deze met een vis lijntje er af te trekken en dan met sticker verwijder raar. de overblijfselen verwijderen of heeft iemand een beter idee ??
en de bumper delen in de gekookte lijn olie zetten iemand de wijzen van dit te doen ??

De lijmresten kun je met een zg. caramelschijf verwijderen. Verkrijgbaar bij de automaterialenzaak.

pikkepoelie

Marcel

ik zal heel eerlijk zijn ik vond het zo lelijk dat originele ding dat ik heb gezegd of er af of een sierstuk. dus ik heb er gewoon de flex in gezet tot de pijp recht was en het sierstuk van me 850 onder vandaag gehaald.
en op het volvo forum heb ik inderdaad niks meer gepost kon hem niet meer vinden.
ben blij dat het nu eindelijk is opgelost en dank zij de beemd weet ik nu dat de rest voorlopig ook wel even mee gaat  :eusa_doh:

pikkepoelie

kim

hoe ziet zon schijf er uit  ???

pikkepoelie

hallo alle

na een zeer lange tijd ben ik de laatste tijd toch weer wat actief op dit forum. ik heb in de tussen tijd niet helemaal stil gezeten gehad na de v70 heb ik nog een 740 turbo gehad. Toen ik samen met mijn vriendin een huis ging kopen heb ik alles verkocht en sinds begin deze maand rijden wij weer een s70.
De keuze voor een s70 is voort gekomen omdat ik de 850 altijd als een fijnere auto heb ervaren als de v70n.
En omdat de s70 in basis de zelfde auto is als een 850 maar een paar jaar jonger is hebben wij daar voor gekozen.
het betreft een 2,4 20 v 170 pk en 277.000 km ervaring zwart leer interieur.

hierbij nog wat foto's van de voorgaande projecten en de nieuwe parel  ;D

de nieuwe