Ach, als ik toch eens vrijgezel zou zijn... zucht

Gestart door Hans Duiven, 18-09-2003 21:43:32

Vorige topic - Volgende topic

streevertje

ACH, als een pure alfist weet ik dat er ook mooie alfa's zijn waar je met het gezin in kan. Ik zelf nu sinds 4 jaar een prachtige alfa 90. En de fabels die bijna iedereen roept, daar raak je aan gewend. Als we een dagje weggaan dan roept de vrouw 9 van de 10 keer wel met de alfa.Dus de 850 is het werkpaard van mezelf geworden. En wees nou eerlijk de mooiste auto's worden door italianen ontworpen. Dit is al tientallen jaren zo. Ook onze geliefde 850 heeft een italiaanse achtergrond. Het zijn gewoon al jaren DE trendsetters is de automobielenbranche

BenC70ES

CiteerEn wees nou eerlijk de mooiste auto's worden door italianen ontworpen.

Er mag gerust eender welke italiaan naast mij komen staan vind k...  ;D en dan staan ze mooi te kwijlen  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Heeft één nadeel Ben, je bent wel weer een paar uur bezig om al het kwijl van je auto af te poetsen...

Joris_Scholte

Citaat van: Reitse op 21-09-2003 20:05:52
Heeft één nadeel Ben, je bent wel weer een paar uur bezig om al het kwijl van je auto af te poetsen...

En dát hebben wij dus vanmiddag gedaan  ;)  ;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Jack v

watte  ??? vind het een schitterende auto op de 850 NA DAN :P

StefanCJ

hathü

Als ik vrijgezel was reed ik ook Volvo. En als je getrouwd bent laat je je egea toch lekker mee betalen aan je droomauto. ;)

Snellebaksteen

Ik zeg uche uche in verband met de onwaarschijnlijk dikke laag stof op dit topic! 7 jaar niet in gepost!!!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Jee zeg, hoe vind je in hemelsnaam zo'n oud topic terug...??
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jack v

van achteraf beginnen, kom je nog weleens wat tegen. Denk zelfs dat Hans niet meer weet dat hij dit geposst heeft.

Sem

En dan het idee dat die Alfa C8 toch jaren later in productie is gegaan en in het echt heeeeeel erg mooi en duur is!

Die C30 lijkt me wel wat trouwens.. maar wat zijn die nieuwe neusen toch lelijk! Gadver... echt om te kotsen! Een oude C30 ziet er echt veel beter uit... (in mijn ogen..)