Kachel werkt alleen links

Gestart door ChrisF, 14-12-2011 16:05:32

Vorige topic - Volgende topic

ChrisF

Hallo,

De kachel in onze 850 weigert dienst aan de bijrijderskant. Soms branden de lampjes, maar dat is met een keer herstarten meestal wel verholpen, maar warm wordt hij daar dus niet, blazen doet hij wel, maar alleen maar koude lucht. Iemand enig idee waar ik dit zoeken moet?? Even voor de goed orde, ik ben een vrouw, dus niet een al te ingewikkeld verhaal alstublieft....

Bedankt!!

Chris

mehn

Dat kan vanalles zijn, waarschijnlijk een van de motoren die de kleppen van de bijrijderskant bedienen.
Als de lampjes van de ECC knipperen heb je een foutcode(s).

Ik lees in je andere berichten dat je een 96-er hebt, dan kun je de foutcodes niet zomaar zelf uitlezen. Als je de foutcode(s) weet dan is de oplossing eenvoudiger.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

stefanhuijser

Achter je dashboard kastje zitten 2 motortjes, 1 daarvan stuurt de klep voor warmte aan.
Is een behoorlijk gepriegel! Weet niet waar je vandaan komt of hoe handig je bent?

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

ChrisF

Hallo Allen,
Ben even afwezig geweest wegens omstandigheden, sorry hiervoor.
Bedankt voor de reacties!

Ondertussen doet de rechterkant het weer,(hoe is ons een raadsel, daar gaan we ons ook maar niet het hoofd over breken!) alleen de ventilatoren in het midden blijven koude lucht blazen, die doen we dan maar gewoon dicht. En heeft de bijrijder in ieder geval weer warme lucht, je kunt nooit weten of we nog echt winter krijgen....

Gr. Chris

ramonmartin

Als je nu eens in het midden met de "airmix" regelaar speelt zal je waarschijnlijk daar ook warme lucht krijgen.

ChrisF

Ga ik dat morgen ook nog proberen, het zou wel heel prettig zijn als dat het was, ook niet erg intelligent trouwens dat ik dat nog niet geprobeerd heb :-[...en niet eens blond.... :eusa_think:

ChrisF

Citaat van: ChrisF op 14-12-2011 16:05:32
Hallo,

De kachel in onze 850 weigert dienst aan de bijrijderskant. Soms branden de lampjes, maar dat is met een keer herstarten meestal wel verholpen, maar warm wordt hij daar dus niet, blazen doet hij wel, maar alleen maar koude lucht. Iemand enig idee waar ik dit zoeken moet?? Even voor de goed orde, ik ben een vrouw, dus niet een al te ingewikkeld verhaal alstublieft....

Bedankt!!

Chris
Hij doet het....!!! :-[ :-[ :-[ Harstikke bedankt en een fijne jaarwisseling voor iedereen!!

arjen850

Citaat van: ChrisF op 28-12-2011 21:09:18
Citaat van: ChrisF op 14-12-2011 16:05:32
Hallo,

Bedankt!!

Chris
Hij doet het....!!! :-[ :-[ :-[ Harstikke bedankt en een fijne jaarwisseling voor iedereen!!

Wel dapper dat je dat gewoon verteld :eusa_clap: