Groeten uit Gilze-Rijen

Gestart door guido5121, 29-06-2011 10:17:09

Vorige topic - Volgende topic

guido5121

Hoi 850-ers,
Ik ben Guido uit Gilze-Rijen. Heb me pas aangemeld op het forum om wat meer te weten te komen over de 850. Nog niet echt op zoek maar wil op termijn onze 940 estate vervangen voor een 850 estate. Ik rijd zelf een bmw e36 touring en heb nog een geschorste saab 900 staan.
Groeten,
Guido

Edit: bmw totallos, rijd nu weer saab.
2000 V70 Bi-Fuel
2002 Civic

rammstein01

Hallo Guido,

Welkom op dit interessante forum. Voor info over de 850 vindt je hier vanalles. En kun je het niet vinden dan is er altijd wel iemand online om je een link te sturen.

Succes, en als je een 850 hebt gevonden is het op dit forum een DO om foto's van je roffel te plaatsen.
Grtzz,

Rob uit Oosterhout

Julius C.

Welkom dan maar... en een 900! Altijd goed  :)
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

guido5121

Het is zover, er staat een 850 bij ons voor de deur. Grijze estate zonder opties behalve airco en extra bankje. Ben er heel blij mee. Er mankeren een paar kleine dingen, maar van een auto van 17 jaar kun je niets anders verwachten.  Wat een verschil met een 940, maar de stoelen zijn net zo subliem.
2000 V70 Bi-Fuel
2002 Civic

fust850

Gilze-Rijen, da's vlakbij Tilbabwe...  Welkom!
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

blauweroffel

Welkom,

maarreh..............hoe ziet een 850 met alleen airco en een derde bankje er eigenlijk uit?

BR

Boeijke

Citaat van: blauweroffel op 12-12-2011 14:07:07
Welkom,

maarreh..............hoe ziet een 850 met alleen airco en een derde bankje er eigenlijk uit?

BR

Ook vierkant  :P

Maar welkom en idd:

FOTO's

guido5121

2000 V70 Bi-Fuel
2002 Civic

sven0503

he welkom op 't forum.

leuke wagen, maar lijkt het zo op de foto of is 't echt zo dat de voorkant best wat hoger staat dan achter...

guido5121

Dat is ook zo. Ik ondervind er geen hinder van; je moest eens zien hoe mijn saab achterover hangt.
De blower van de ecc doet het soms niet en dat heeft hogere prioriteit.
Overigens, ik mag nog geen advertentie plaatsen, omdat ik te weinig berichten heb, maar
ik zoek nog raamsnor links achter en ik mis de kunststof achterklep bekleding rond het achterraam.
Dus als iemand wat heeft in de buurt van Breda of Eindhoven dan hoor ik het graag.
Groeten,
Guido
2000 V70 Bi-Fuel
2002 Civic

darius

Heb wel slopers staan ?? wel een eindje van Breda....
No show, only go.