Douwe's Zoon heeft een Alter 1

Gestart door Douwe, 17-12-2011 18:55:57

Vorige topic - Volgende topic

Douwe

We hebben even een rustdagje, de kleine klokkenmaker was maandag niet meer te houden.We MOESTEN naar Triberg voor een echte koekkoeksklok uit het Zwarte Woud.Dus maandag zijn we naar Triberg geweest en dinsdag hebben we 2 "Flohmarkten" bezocht,deze vielen erg tegen er waren maximaal 10 standjes per markt.
Woensdag zijn we naar het Deutsh Urhenmuseum in Furtwangen geweest en hebben op de terugreis nog de "Grootste Waterval" van Duitsland in Triberg bezocht en de eekhoorntjes aldaar gevoerd.Gisteren hebben we een stuk van de "Schwartzwalder Hochstrasse" gereden en een kasteel bezocht.
Het weer zit alleen een beetje tegen, tussen de 25 en de 30 graden.Het is vandaag gelukkig iets koeler, 20 graden.
Vanavond alles weer inpakken en dan morgen weer de terugreis aanvaarden en dan eindelijk de 600.000 kilometer paseren.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Piere

Citaat van: Douwe op 01-06-2012 11:26:24
Afgelopen zondag een Turbo in de DOP'er gekregen bij Dirk :eusa_dance: :eusa_dance:.
Volgens Dirk was de Turbo geen 100% meer en dat is te merken :(.Na bijna een week en 1000 kilometer met een Turbo te hebben rondgereden in Duitsland heb ik geen enkele vermogenswinst kunnen bemerken :eusa_snooty:.
Wel is het brandstofverbruik stevig toegenomen tot 1 op 6 (LPG).
Volgende week moet de Turbo er maar weer uit,misschien dat de verbruikscijfers dan weer wat meevallen.

Uh? Heb ik iets gemist? Een turbo op je 10V? :o :eusa_think:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Boeijke

In de kofferbak denk ik :D

Maar gefeliciteerd met de 600K overschreiding

Jack v

Citaat van: Piere op 02-06-2012 22:25:09
Citaat van: Douwe op 01-06-2012 11:26:24
Afgelopen zondag een Turbo in de DOP'er gekregen bij Dirk :eusa_dance: :eusa_dance:.
Volgens Dirk was de Turbo geen 100% meer en dat is te merken :(.Na bijna een week en 1000 kilometer met een Turbo te hebben rondgereden in Duitsland heb ik geen enkele vermogenswinst kunnen bemerken :eusa_snooty:.
Wel is het brandstofverbruik stevig toegenomen tot 1 op 6 (LPG).
Volgende week moet de Turbo er maar weer uit,misschien dat de verbruikscijfers dan weer wat meevallen.

Uh? Heb ik iets gemist? Een turbo op je 10V? :o :eusa_think:
goed lezen Peter ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

)()()sT

Piere

Hahaha, Douwe man, met je kryptische verhalen altijd :P
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Jack v

Citaat van: )()()sT op 02-06-2012 22:53:07
Jij ook Jack.

;D
Ik weet wat het is Joost,  heb het zelf geregeld. Douwe heeft wel vaker datie het iets anders verteld.

pwberg

LOL, gaat dit over mijn turbo????  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jack v

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Douwe

The Demon

Heeft die Douwe eens een turbo, doet hij er niets mee  :eusa_wall:
Zullen we maar van achterklep ruilen Douwe?  ;D

Groet,
The Demon.

Douwe

Ik heb wel een R logo voor Olijfje.....
Mijn achterklep is mij dierbaar, ik mag nu ook eindelijk de Nurburgring sticker legaal showen.Temminste ik heb op de reis naar het Koekkoeksklokkenparadijs een bordje zien staan van Nurburgring ;D

The Demon

Ik heb een mooie Radio 850 sticker voor op jouw klep  ;D
Durfde je niet of mocht je geen rondje maken?

Groet,
The Demon.

Douwe

Het wonder is geschied :angel: , zoals 2 weken terug gemeld was de CV er spontaan mee opgehouden.
Vanavond even naar pwberg geweest om een ralle Turbo eruit te gooien  ;D, en toen ik onderweg ging tanken viel het mij op dat alle pennetjes van de deuren weer omhoog stonden :eusa_doh:.
De DOP'er heeft zichzelf wederom gerepareerd :eusa_dance:, na de CC werkt ook de CV weer als vanouds.
Toen ik bij Pascal wegreed was zijn buurman met zijn camper bezig en constateerde dat ik geen trekhaakdop meer had(kwijtgeraakt tijdens een FT) :(.De man was zo vriendelijk om een voor hem overtollige dop op mijn trekhaak te plaatsen. :eusa_clap:

Ik ben weer een gelukkig mens.