Waar zit de dolby processor bij een c70?

Gestart door mitchelli, 09-12-2011 12:52:34

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Ik vroeg me af waar de dolby processor zit. Volgens zeggen heb ik surround in mn c70,maar ik kan niet kiezen tussen stereo en dolby met de sound knop van mijn sc901 radio.
Iemand een idee?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Laserblue

Citaat van: mitchelli op 09-12-2011 12:52:34
Ik vroeg me af waar de dolby processor zit. Volgens zeggen heb ik surround in mn c70,maar ik kan niet kiezen tussen stereo en dolby met de sound knop van mijn sc901 radio.
Iemand een idee?

niet op dezelfde plek als bij de V70? (onder de bijrijdersstoel?)  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Achter de radio toch? Daar waar bij de 850 een versterker kan.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mitchelli

Ik zal eens kijken...heb geen idee. Maar raar dat ik die sound knop niets doet. Heb wel een puist op mn dashboard....

Laserblue

Citaat van: mehn op 09-12-2011 12:59:48

bij mij zat de versterker achter het dashboard boven de middentunnel (kan je van rechts makkelijk bij) en de processor onder de rechter voorstoel  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mitchelli

BenC70ES

De dolby processor zit inderdaad  achter het dashboard, vlak tegen de kachelradiator, met twee bouten om de middentunnel heen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

zwamborn

Citaat van: Laserblue op 09-12-2011 13:02:02
Citaat van: mehn op 09-12-2011 12:59:48

bij mij zat de versterker achter het dashboard boven de middentunnel (kan je van rechts makkelijk bij) en de processor onder de rechter voorstoel  :)
Citaat van: BenC70ES op 09-12-2011 14:58:44
De dolby processor zit inderdaad  achter het dashboard, vlak tegen de kachelradiator, met twee bouten om de middentunnel heen.

Da's dus precies andersom  ;)

Bij mij zit de processor ook achter het dashboard; zijpaneel aan de passagierskant er af en je ziet hem zo zitten. De versterker zit bij mij overigens weer in de kofferbak  :)

BenC70ES

Inderdaad, het gaat ook over een C70.

Je kan er trouwens weinig aan doen, de kabel zit vast aan de versterker, als er een los contact is, of een fiche niet goed insteekt, moet dat aan je radio zelf zijn.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mitchelli

He nog geen tijd gehad om te kijken,maar zal het snel doen. Heb het idee dat hij eruit is gehaald ofzo in het verleden....  :eusa_think: