probleem 850 r

Gestart door barend 850r, 19-12-2011 22:19:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barend 850r

mijn 850 R automaat is een geweldige auto , maar hij slaat pas na 4 a 5 sec aan , wat kan ik hier aan doen .

cas

een aantal checks uitvoeren.... doet hij dat ook als hij net gelopen heeft, zoja. dan zou het kunnen zijn dat je brandstof terugloopt, en je moet zoeken in dat traject...

Welkom  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

barend 850r

o vergeten , ik ben Barend een echte volvo rijder rij nu ongeveer 12 jaar volvo , rij 50dkm per jaar het meeste met een 850 t5 g3 vialle , nu erbij gekocht een 850 r . ik sleutel zeer veel , meestal volvo maar ik rij ook een toyota landcruiser , maar dit is een andere tak . ben ook nog bezig met bouwen van een 740 lpt g3 belastingvrij ,maar deze is nog niet klaar .

dat is het ongeveer wel .

barend 850r

benzine druk gemeten 3 bar , filter vervangen

cas

Barend,

Dat heb je recent gedaan, of even snel gisteravond  ;D

Volgens mij is het slimmer om NU wel dit topic te starten in een nieuwe post in bijv techniek algemeen en dan overige techniek. Dat wordt veel meer gelezen. Wellicht ben je al op de hoogte van de speciale zoekmachine van dit forum. Je begint met de beste resultaten lezen op de Achterste pagina. Verder werkt hij prima.

als je het topic aanmaakt, zal men vragen wat de staat van de auto is, type etc. en idd wat je al WEL en niet hebt gedaan, en wanneer, Dit om je beter te kunnen helpen.

Som dit even goed op, en dan kom je hier vast wel uit  ;)  nogmaals welkom!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....