Even voorstellen Ton850

Gestart door TonV70R, 21-12-2011 22:59:08

Vorige topic - Volgende topic

TonV70R

Hoi,

Ik zal me even hier voorstellen is wel zo netjes.

Mijn naam is Ton en woon in de omgeving van Apeldoorn
Ik ben al een paar jaar aan het kijken naar een 850 maar mijn vriendin vond deze te groot als 2e auto naast de lease auto.
Sinds kort geen lease auto meer (faillisement werkgever) dus waarschijnlijk gaat er toch wat anders erbij moeten komen om straks (als ik weer werk heb) woon-werk verkeer te gaan rijden.
we hebben zelf nu als 2e auto een cabrio rond rijden , maar dat was de bedoeling als extra auto, dus geen woon-werk auto.
Verder nog 2 Trabanten (1x 2takt cabrio en een kombi met 1.3 polo motor).
In de garage staat nog een Wartburg 311 Camping te wachten op zijn  verdere restauratie maar weet niet of ik daar mee verder ga (wordt allemaal net iets te gek 6 auto's). De staat nu dus te koop op Marktplaats.
Verder hebben we nog 2 jonge kinderen en die vragen ook aandacht.
In mijn vrije tijd mag ik graag een rondje met de mountainbike door het bos om oa de conditie een beetje op peil te houden.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Boeijke

Welkom Ton.

En succes met het zoeken naar een 850.

En wij zijn zeker nieuwsgierig naar FOTO's van al die trabi's en dergelijke!

Willem

darius

Welkom Ton, leuk die traby,s. Heb je al een idee wat voor 850 het zou gaan worden ?

Gr d
No show, only go.

cas

Haij Ton, welkom!

zal wel een 855 worden met die kids erbij en een evt vakantie.

succes! beter veel km's en onderhouds history, dan weinig km en een "verdwenen" onderhouds boekje. dus hou de forum advertenties goed in de gaten  ;) er wordt veel gerommeld met 850 km standen. Je kan de standen overigens buiten het tellerhuis ook nog uitlezen via de obd.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

TonV70R

We hebben nog een Focus Wagon 2.0 TDCI '06 (nieuw(ere) type)  nu als eerste auto lopen dus die zal mee gaan voor de vakanties.
Twijfel inderdaad tussen een station en een sedan, wat ruimte betreft maakt het me niet zo veel uit al is een 855 weer makkelijker als je iets groots op moet halen.
Dan nog de keuze tussen automaat en handbak, tja, zal wel worden waar we op dat moment tegen aan lopen.
Wil in ieder geval wel gaan voor minstens een 170pk versie, maar ja zoals gezegd je weet nooit wat je tegenkomt.

Hierbij wat foto's van de Trabant

Trabant met 1.3Wartburg motor (VW licensie en 5 bak ) restauratie 2006/2007

Trabant 601 cabrio (2 takt, 36 pk ipv de standaard 26pk  :) met aanhanger op een evenement.

Wartburg 311 camping limo 1962 (under construction/ Te Koop)

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022