OBD2 uitlezen omgeving Groningen

Gestart door jelle d, 18-12-2011 21:36:07

Vorige topic - Volgende topic

jelle d

Hallo, is er hier in de omgeving van groningen een goedkoop adresje om foutcodes uit te lezen/resetten? De volvo dealer hier rekent de hoofdprijs :eusa_naughty:

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

jelle d

De laatste keer dat ik bij de dealer ben geweest moest ik 48.- neertellen, ik vond hem vreemd sturen, monteur heeft een klein rondje gereden van nog geen 5 minuten. Niks aan de hand...... ik durf hier niet eens meer naar toe, wat zullen ze reken voor een half uur ???

Jack v

Als je er tijd en zin aan hebt maak dan eens een afspraak bij Gerben Brouwer in Rogat bij Meppel.Zeer geschikte kerel die heel behulpzaam is. Weet zn prijzen niet maar informeren staat vrij.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sbv

Waarschijnlijk is het uitlezen een standaard tarief

Wibren

Combigarage in Westerbroek kun je eens proberen ;)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

jelle d

Ik ben vandaag zelf eens aan het prutsen geweest met bekende ledlampje en schakelaar.......En het werkt! Hij is gereset en nu maar kijken voor hoe lang. Bedankt voor jullie reacties :eusa_dance:

Jans Duiven

Citaat van: Jack v op 18-12-2011 21:49:54
Als je er tijd en zin aan hebt maak dan eens een afspraak bij Gerben Brouwer in Rogat bij Meppel.Zeer geschikte kerel die heel behulpzaam is. Weet zn prijzen niet maar informeren staat vrij.

Ik heb bij Gerben nog nooit ene cent betaald voor het laten uitlezen. Je kan het altijd even vragen:

www.gerbenbrouwer.nl