Passagiers airbag

Gestart door V70Pongo, 12-10-2005 20:07:51

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Ben,

Zijn Italiaanse C70's wel geleverd met pass.airbag?
Het wil per markt nog wel eens verschillen. Zo was de voorbereiding (=kabelboom) voor interieursensoren in Duitse V70/S60/S80 niet aanwezig, terwijl dat in Nederland er standaard in zit.

BenC70ES

Ik zie ze met en zonder (opschrift op bovendek), dus ik denk dat het net zoals in België een gratis optie was...

Citaat van: thuur op 01-11-2011 23:35:30
Onder de handrem. Er zijn echt heel veel verschillende....

Dus bijna per jaargang anders, en dus ook afhankelijk van de airbags en type airbags?

Dit is een modeljaar 2000 dus met grotere zij-airbags die mee het hoofd beschermen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

thuur

Citaat van: BenC70ES op 03-11-2011 21:49:27
Dus bijna per jaargang anders, en dus ook afhankelijk van de airbags en type airbags?

Yep. Je kunt wel een verdwenen plofzak 'faken' voor de computer, maar de computer heeft een vast (=niet uitbreidbaar) aantal airbags die hij kent.

Gr 8)

BenC70ES

Citaat van: thuur op 04-11-2011 18:50:17
Citaat van: BenC70ES op 03-11-2011 21:49:27

Yep. Je kunt wel een verdwenen plofzak 'faken' voor de computer, maar de computer heeft een vast (=niet uitbreidbaar) aantal airbags die hij kent.

Gr 8)

Ik ben er al uit dat het inderdaad per type anders is, het moet dus één voor een cabrio zijn met 4 airbags, ook is er verschil tussen '98, '99 en vanaf '00...

Weet er iemand of die module ook mag komen van een ongeval wagen waar er al een airbag is afgegaan?  En hoe zit dat juist met die kabelboom?  of kan je enkel dat kabeltje overnemen?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!