blog michel88 c70

Gestart door michel88, 24-12-2011 22:27:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bouke

Staat erg mooi die xenon,wil ik ook nog steeds in de mistpitten 8) maar het past volgens mij niet heel lekker :-\

michel88

nee t is ff piele maar t gaat wel
zal is bij mn broertje kijke hoe hij t heeft gedaan ;)

UserID6342

Citaat van: Bouke op 26-08-2012 18:45:17
Staat erg mooi die xenon,wil ik ook nog steeds in de mistpitten 8) maar het past volgens mij niet heel lekker :-\
Is geen enkel probleem Bouke, kun je er zo inzetten.  Rij er al mee vanaf de Alter I ;D ;D. Kleine tip, neem H1 lampen ivm het waterdicht aansluiten van de ballasten.  Is net even iets makkelijker werken.

daanium

ziet er inderdaad erg goed uit, die xenon in de mistlampen.
maar een setje H1 kost ook al weer richting dee 200 euri....
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

UserID6342

Ligt er maar net aan wat je wilt... Ik heb er 3 xenonsetjes 8000K inzitten voor iets meer als 185 euro.  Lampen zijn gewoon goed, geven een zeer stabiel beeld en ballasten ook gewoon goed. Wel is het zo dat ik gemiddeld 1x per anderhalf a 2 jaar een ballast of lamp kapot heb, ik koop dan meestal meteen weer een compleet setje en hang die over.  Zeker voor dat geld.

daanium

ja, die setjes heb ik zelf ook gehad in een andere auto.. het ligt er inderdaad aan wat je wil en hoe veel je er aan uit wil geven.
elk half jaar een lamp of ballast defect vind ik persoonlijk niet leuk, en dan kom je toch bij Pilot uit, met een setje van 200 euri.
maar goedkoop setje of niet, het ziet er wél nice uit ;)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Marty__Mouse

Citaat van: daanium op 27-08-2012 14:58:26
ja, die setjes heb ik zelf ook gehad in een andere auto.. het ligt er inderdaad aan wat je wil en hoe veel je er aan uit wil geven.
elk half jaar een lamp of ballast defect vind ik persoonlijk niet leuk, en dan kom je toch bij Pilot uit, met een setje van 200 euri.
maar goedkoop setje of niet, het ziet er wél nice uit ;)

Ik ben met m'n 3e setje xenon van Pilot bezig (in de vorige 2 auto's 2x de classic line gehad en nu de pro line) maar heb toch ook wel het nodige gekloot gehad met de ballasten hoor.. 2 onder garantie vervangen en de 3e mocht ik zelf bijleggen (€ 60,-) en nu bij aanschaf van de Pro Line deed 1 ballast vanaf het begin het ook al niet lekker.. Die is ook meteen onder garantie vervangen. Lampjes zelf heb ik in al die tijd slechts 3 stuks hoeven te vervangen waarvan ook weer 2 stuks onder garantie (dan is 2 jaar garantie best lekker..)

Over het algemeen wel zeer tevreden hoor over Pilot, maar zonder problemen zijn de setjes bij mij althans allerminst.
(Lampjes van Pro Line en Classic Line zijn overigens precies hetzelfde) heb in de volvo met 1 classic line en 1 pro line ballast rond gereden tijdens de garantie afwikkeling.. Werkte perfect.. Grappige is wel dat de classic line ballast net even wat langzamer opstart dan de pro line  :D

Maarre ik kaap een beetje het topic hier... Sorry Michel.. Erg mooie C70.. Ik vind de paarse wielen errug goed staan!!

Die heldere koplampen zijn die origineel Volvo of heb je aftermarket lampen? Zie volgens mij namelijk wel dat je aftermarket knipperlichten gemonteerd hebt?

Strakke bak in een best wel zeldzame kleur!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

elianmars

Ik heb expres Pilot besteld, omdat dat zo goed zou zijn. Valt me toch wel tegen. Eerst een defecte ballast en nu heb ik nog steeds dat een lamp af en toe uitvalt, direct na ontsteken van de verlichting. Even de knop van de verlichting op nul en dan weer aan en hij doet het alsnog. Behoorlijk irritant, aangezien ik niet altijd door heb dat de lamp niet brandt.

UserID6342

En dat is dus precies de reden die Marcel en Maarten opnoemen dat ik niet voor Pilot ben gegaan.  Mijn ervaring is dat een goedkoper setje niet per definitie slechter hoeft te zijn.  Die setjes die ik gebruik ben ik eigenlijk best vol lof over en zeker voor dat geld. Het geklungel zoals omschreven ervaar ik (gelukkig) niet zo.

Broabander

Heb mijn 6000K setje van €45 nu 8 maanden, lampen staan altijd aan en geen enkele problemen mee. Zie echt geen enkele reden om Pilot te kopen.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Martijn_B

Dirk, wat gebruik jij dan? Mijn setje is stuk (1 lamp brandt oranje/rood).
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software


Broabander

Bij NavAudio heb ik hem besteld, even duur.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Marty__Mouse

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat Pilot een beetje overrated is.. Je betaald vooral voor de naam, als ik zie hoeveel problemen ik er relatief gezien al mee heb gehad.. Nu is het meeste daarvan welliswaar garantie, maar op de goedkopere setjes krijg je ook gewoon 2 jaar garantie.. De volgende set wordt iig geen Pilot meer..
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Robster480

Dat idee heb ik ook..
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>