Nürburgring Nordschleife 2012

Gestart door R o b, 02-01-2012 20:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: Nordschleife850R op 25-01-2012 08:40:03
Citaat van: Martijn_B op 24-01-2012 17:13:50
Ik zou ook wel eens die kant uit willen, maar dan bijvoorbeeld eerste keer achter iemand aanrijden of meerijden oid. Kunnen we niet een Nurburgring meeting plannen ofzo?

Lijkt mij eerlijk gezecht ook super gaaf om met een paar mooie volvo's die kant in tegaan!  ;D

Sta ik eigenlijk altijd wel voor open als ik er ben. Zal proberen ze op tijd aan te kondigen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Martijn_B

Nou, is het geen leuke idee om de 40 club te joine ? Rob weet jij wie dat daar organiseert?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

R o b

Oui c'est moi!

Er is altijd iets te regelen....maar laat eerst maar eens weten of jullie een dag gaan, een nacht erbij ed. en ik wil wel wat opperen. Het huisje is helaas vol, maar iets samen doen (rijden, fotosessie, avondeten vrijdag bij aankomst) is altijd te regelen en gezellig!

Het is nu de 6e keer dat we dit weekend houden.

Wel zorg ik meestal dat ik op tijd op de baan ben 's ochtends (lees 08.00 uur) voordat het tupperware komt als het mooi weer is. En om 10.00 / 11.00 zit de dag er qua rijden meestal al weer op. 4-5 rondjes is dan ook mooi geweest tijdens Touristenfahrten.

In maart wil ik pogen met een trackday mee te doen van Ringweekend....maar eerst de T4 af krijgen.

Emiel

Koud! Maar wel een lekker rondje gefietst.

Nordschleife850R

Vandaag mn 850R bijna klaar gemaakt voor (als het goed is) aanstaande zondag. Moet eigenlijk nog een
nieuwe brandstofpomp hebben en dan is ie er weer klaar voor. Nu met Kumho V70A semi-slicks en een
IPD anti sway bar kit (de track versie)  ;D hoop dat dit nog een beetje scheelt...?
Nog meer die dit weekend gaan?

Groeten Emiel

Johann

Citaat van: Nordschleife850R op 06-03-2012 23:35:16
Vandaag mn 850R bijna klaar gemaakt

CiteerNen roten Volvo Kombi mit gelben Kennzeichen haben Sie auch auseinander genommen...

Aangehouden?

Nordschleife850R

Jah ook nog. Zielige vogels!!  >:( Ze hebben er volgens mij liever doden dan dat je geen schuim om de kooi hebt zitten. Bekeuring €105,- en ze zaten ook nog eens te zeuren over dat die zo laag ligt ???  ;D De volgende keer Tuv papieren laten zien van het fahrwerk. (ik zit niet op de boot) en hij zat ook nog te melken dat de achterdemper ontbrak, maar dat hebben ze niet eens! En de velg maat. (dat was goed) Alles nagetrokken duurde 10min en het bleef uit eindelijk bij een bekeuring voor het ontbreken van het schuim.
Dus voor die gene die de volgende keer er naar toe gaan: Zorg dat je het een beetje in orde hebt! Groeten

MarkoC70T5

Citaat van: Nordschleife850R op 12-03-2012 12:59:13
Jah ook nog. Zielige vogels!!  >:( Ze hebben er volgens mij liever doden dan dat je geen schuim om de kooi hebt zitten. Bekeuring €105,- en ze zaten ook nog eens te zeuren over dat die zo laag ligt ???  ;D De volgende keer Tuv papieren laten zien van het fahrwerk. (ik zit niet op de boot) en hij zat ook nog te melken dat de achterdemper ontbrak, maar dat hebben ze niet eens! En de velg maat. (dat was goed) Alles nagetrokken duurde 10min en het bleef uit eindelijk bij een bekeuring voor het ontbreken van het schuim.
Dus voor die gene die de volgende keer er naar toe gaan: Zorg dat je het een beetje in orde hebt! Groeten
Welk schuim?
Ik heb achter een rolbeugel zitten
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Nordschleife850R

Het gaat om de a-stijl en bij het dak bovenaan langs.
Als het goed is krijg je er dan geen last mee.?

Nordschleife850R

In ieder geval hebben ze een paar mooie foto's gemaakt!  :D

Emiel

Emiel, ben je as. zondag am Ring?

Johann

Citaat van: Nordschleife850R op 12-03-2012 17:21:53
In ieder geval hebben ze een paar mooie foto's gemaakt!  :D

Super!  8)

Nordschleife850R

Citaat van: Emiel op 12-03-2012 20:27:44
Emiel, ben je as. zondag am Ring?

Dat gaat helaas niet lukken. Heb alleen maar feestjes  ;D
Zaterdag avond ook feestje gehad maar niet wat gedronken. (je moet er wat voor over hebben)
Met paar weken moeten we dan die kant maar eens weer in gaan. Weer een feestje overslaan. 
Als ik er weer naar toe ga meld ik het!

Groeten Emiel

Emiel

Achsooo, ik ben er iig zondagmiddag. Proberen om meer rondes te rijden dan vorig jaar. :-X
Maandag is er een trackday van Driving-Fun.

t_w

Deze week was de eerste Industry Pool week weer.

Moet zeggen dat er weer redelijk wat vers asfalt in ligt vergeleken met de laatste keer dat ik er ben geweest.
De harde hobbel onderin breidscheid is nu weg en het asfalt bij Schwalbenschwanz is ook vernieuwd.

Deze week werd er gewerkt net voor Hohe Acht. Aan de rechterkant (net voordat je links hohe acht instuurt, hebben ze daar nu een strookje 'kunstgras' neergelegd.
Een Duitse collega noemde het: 'FIA Teppich'. Dit zou ervoor zorgen dat wanneer je naast de baan komt, je nog wel wat kunt corrigeren, maar het zou ook dusdanig afremmen (als in: minder grip?) dat het niet interessant is om er 'opzettelijk' op te rijden. Als het nat was was het volgens hem wel spekglad...