Deur half dichtgewaaid en op slot....

Gestart door robkuh29, 05-01-2012 08:59:51

Vorige topic - Volgende topic

robkuh29

Iemand enig idee hoe je een halfdichtgewaaide deur (damn storm  >:() nog open kunt krijgen. Ik pakte vanochtend mijn jas en toen waaide de deur dicht. De deuren waren al in het slot gevallen.... nu zit ik dus met een halfdichte deur, hoe krijg ik die open ? HELP  :eusa_doh: (heb de deur maar niet helemaal dicht gedaan omdat het met dan helemaal onmogelijk/veel moeilijker leek om open te krijgen....

cas

neem aan dus dat je sleutel er nog in zit... volgens mij met hengelen kom je er wel. of naar je sleutels, of de deurgreep. Even een mc gyver actie doen  ;D  lid van de anwb? dan komt hij wel even hengelen ..
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Rob850turbo

robkuh29

Citaat van: Rob850turbo op 05-01-2012 09:23:19
reservesleutels ? 
die liggen 70km verderop.... hengelen zou mogelijk zijn echter zit ik nu op mijn werk en heb geen mc gyver achtige tools, helaas ook geen lid van de anwb dus dat is ook geen optie...

irian paul

daytonawim

Deurgreep werkt toch niet ivm de "deathlock" functie of vergis ik me hier in.

Wees voorzichtig met je lak, mischien een rare, maar als je een glas verzekering hebt, achterraampje laten sneuvelen.( eerst even afplakken met ducktape, tegen de troep)

robkuh29

Allen bedankt voor de tips and tricks, uiteindelijk heb ik de reservesleutel maar laten brengen....

jeroen74

Heel lang geleden ging ik de zekering van de centrale vergrendeling van mijn auto vervangen. Nieuwe zekering erin, bzzzzt,.... s**t, deuren op slot! Met sleutelbos nog in het contact, met huissleutel uiteraard. Woonde alleen dus kon ook me eigen huis niet meer in...

Stomtoevallig was twee parkeerplaatsen verder de ANWB bezig iemand te helpen, dus ik vraag om hulp. De deur weer openen bleek bijzonder weinig voor te stellen eigenlijk, ik schrok er een klein beetje van...

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

jeroen74

Gewoon met een wrikgereedschapje de deur aan de bovenkant beetje uit de sponning werken aan de B-stijl kant zodat er wat ruimte ontstaat, ballonetje of iets dergelijks ertussen, en dan maar hengelen :)

henry classic v70

Citaat van: jeroen74 op 05-01-2012 19:35:43
Gewoon met een wrikgereedschapje de deur aan de bovenkant beetje uit de sponning werken aan de B-stijl kant zodat er wat ruimte ontstaat, ballonetje of iets dergelijks ertussen, en dan maar hengelen :)

Dat gebruiken ze ook met uitdeuken zonder spuiten... maar dan binnen in de deur (tussen raam en veger)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4