The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Thnx mannen! ;D

Ik heb net t camber voor even iets bij gesteld waar door de wielen voor iets verder naar binnen zijn gekomen. Ziet er net wat beter uit!
Nu de wielkasten achter nog rollen!

The Volvoboy

Sorry, ik vind het echt geen panne, maar het is natuurlijk jouw auto ;) Doe mij de Comets maar ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

dopie

Zeer mooie velgen denk dat het in het echt nog mooier staat dan op foto. Maar een beetje naar beneden zou wel mogen idd :).
Maar die velgen heb je echt super knap opgeknapt :eusa_clap:.

Henk855

Citaat van: Teddy81 op 07-07-2012 17:34:14
Ja smaken verschillen gelukkig! ;D

Gelukkig wel Ted, ik vind dat je de velgen erg mooi hebt opgeknapt maar onder een Volvo vind ik het echt niet mooi. De auto is mooi, de velgen zijn mooi maar de combinatie ............ nee sorry vind het lelijk en ,,sjonnie,, achtig.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Teddy81

Haha leuk al die verschillende reacties, maar dat wist ik van te voren natuurlijk! ;D
Nogmaals, smaken verschillen gelukkig!

Julian

Ik vind het een dikke vooral ruige look voor een volvo, ik vind het echt stoere velgen, ook onder een S70! Helaas vind mijn moeder het niet zo, die ziet liever pegs, comets, volans of titans. Ongelooflijk hoe je ze zo prachtig hebt gekregen als je nog eens naar pag. 61 kijkt en ziet hoe vreselijk ze eruitzagen en nu, splinternieuw van de band gerold lijkt het wel. Nu wel ffies oppassen voor stoeprandjes ;D
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

henry classic v70

Dat staat errug gaaf, de kleur :eusa_think: maar inderdaad smaken verschillen..
In het echt kun je er eigenlijk beter over oordelen, maar het totaalplaatjes is prachtig :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: elianmars op 07-07-2012 18:08:58
Nu alleen nog het hart van de velgen in de kleur van de wagen. Dan ben je klaar ;D

Het velgbed staat super, kleur van het hart vind ik niet kloppen.

Denk er precies hetzelfde over.  Mooi dat sommige smaken verschillen anders reden we allemaal hetzelfde.  Maar de wielen zijn supergaaf geworden :eusa_clap:

fbm

Citaat van: Henk855 op 07-07-2012 19:54:35
nee sorry vind het lelijk en ,,sjonnie,, achtig.

It is niet standaard Volvo, dus is het weer sjonnie of petjes achtig!  ::)

Om eerlijk te zijn had ik het mij dikker voorgesteld, met iets minder hoge banden en lager!  :eusa_think:

Wel een dikke 10 voor de lef, werk en looks!  :eusa_clap:

Sbv

Sorry, het is niet mijn ding, maar het is zeker iets wat je niet al te vaak tegenkomt

C.punTeR

Dit is zo'n geval van you like it,or not....

I like it! 8)

groet..

knoopie

oeps... :eusa_angel:
ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben hele andere auto zeker voor een volvo
wordt een aardige uitdaging om de velgen mooi bling bling te houden.

Hou ze mooi!

;)

Teddy81

Thnx mannen! ;D

Ja en precies omdat niemand get zo heeft wilde ik deze wielen! Her is gewoon eens heel wat anders compleet buiten het normale plaatje!
Love it or hate it is wel van toepassing geloof ik! ;D

BBS

Die wielen staan er super mooi onder.. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Maar als ik het zou moeten doen, had ik het hart in de kleur van de wagen gedaan. Persoonlijk vind ik het een beetje babyblauw... ::)
Verder zijn de wielen wel heeeeeeel mooi geworden. ;) :eusa_clap: :eusa_clap:

Succes trouwens met schoonhouden... ;D en het poetsen tussen de boutjes.
Volvoloos....

Teddy81

Haha soms lijkt het wel een beetje babyblauw ja! Vooral als de zon er vol op staat.
Gelukkig vind ik babyblauw een leuke kleur! ;) Haha