The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Hahaha, het is weer heerlijk haat-liefde hier. Volgens mij moet ik even iets meer uitleg geven over mijn intenties.

Zoals ik al zei, ik ben nog niet 100% overtuigd en eigenlijk ben ik helemaal niet zo carbonnerig. Begrijp me niet verkeerd, op het dash vind ik het echt SUPER, maar veel meer dan dat gaat het echt niet worden. ;D Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe de folie zich houdt ivm steenslag e.d.
Het zit namelijk zo, ik hou van zwarte grilletjes. Op mijn 850 had ik mijn grilletje zwart gespoten, maar die verf zit binnen een dag steenslag in. Als ik nou een grilletje zwart kan wrappen met die folie (en dat kan) en het blijft mooi en wordt niet voorzien van gaten van steenslag (dat ga ik nu uittesten) dan ga ik een (ander) grilletje mat zwart spuiten en daarna voorzien van mat zwarte folie. Dan heb ik dus een zwart grilletje waar geen steenslag op komt.
Overigens heb ik ook gekeken naar die plastidip spray, dat is ook nog een mogelijkheid.

Dus, voor de liefhebbers en voor de haters... Dit grilletje is grappig, maar niets meer dan tijdelijk!! ;D

Teddy81

Laguna-S60R

Dat staat eigenlijk nog niet eens verkeerd!
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Duell

Vindt het wel leuk van dichtbij,  :eusa_clap: maar het effect zie je volgens mij alleen als je er dichtbij staat.

Van een afstand lijkt het toch gewoon zwart? Nu je ruitenwisserarmpjes en je gaasjes onder in je R-bumper nog donkerder maken. Of carboniseren.  ;D

elianmars

Ik vind het niet verkeerd staan, zeker niet bij de kleur van de wagen.

peteRRR

Staat wel goed eigenlijk,...........is een keer wat anders dan al dat geschilder.

Ik ben ook aan gestoken door Sertons activiteiten,.....................let op. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

)()()sT

Ik zou het gewoon lekker laten zitten 8)

kulk

Frankglt

Citaat van: Teddy81 op 20-03-2012 22:22:14
Hahaha, het is weer heerlijk haat-liefde hier. Volgens mij moet ik even iets meer uitleg geven over mijn intenties.

Zoals ik al zei, ik ben nog niet 100% overtuigd en eigenlijk ben ik helemaal niet zo carbonnerig. Begrijp me niet verkeerd, op het dash vind ik het echt SUPER, maar veel meer dan dat gaat het echt niet worden. ;D Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe de folie zich houdt ivm steenslag e.d.
Het zit namelijk zo, ik hou van zwarte grilletjes. Op mijn 850 had ik mijn grilletje zwart gespoten, maar die verf zit binnen een dag steenslag in. Als ik nou een grilletje zwart kan wrappen met die folie (en dat kan) en het blijft mooi en wordt niet voorzien van gaten van steenslag (dat ga ik nu uittesten) dan ga ik een (ander) grilletje mat zwart spuiten en daarna voorzien van mat zwarte folie. Dan heb ik dus een zwart grilletje waar geen steenslag op komt.
Overigens heb ik ook gekeken naar die plastidip spray, dat is ook nog een mogelijkheid.

Dus, voor de liefhebbers en voor de haters... Dit grilletje is grappig, maar niets meer dan tijdelijk!! ;D

Ook ik heb een zwarte gril, destijds gedaan met Hamerite. Ziet er mooi mat zwart uit, alleen die steenslag inderdaad! Carbonfolie of plastidip zijn dan mooie alternatieven. Ben benieuwd hoe lang je carbonfolie mooi blijft.

Robster480

Ik vind het van dichtbij minder geslaagd, een diagonaal patroon op verticale spijltjes. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zouden we allemaal in een NBP S70R met schuif/kanteldak, blokjes-grille en heldere C70 koplampen rijden ;)
Van veraf is het zoals eerder gezegd gewoon een zwarte grille waar niks mis mee is ;D

Als het de steenslag overleefd zou ik het gewoon lekker laten zitten!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

peteRRR

Citaat van: Robster480 op 21-03-2012 20:30:38
Ik vind het van dichtbij minder geslaagd, een diagonaal patroon op verticale spijltjes.

Daar zeg ja wat,....je kan het ook in rechte lijnen aan brengen,..haha voor het eerst dat ik daar aan denk en ook weer vreemd. :eusa_shifty:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Teddy81

Vergeten we nu voor het gemak de diagonale streep die iedereen op zijn grille heeft zitten? Zo storend vind ik het niet eigenlijk! ;D

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 21-03-2012 21:53:45
Vergeten we nu voor het gemak de diagonale streep die iedereen op zijn grille heeft zitten? Zo storend vind ik het niet eigenlijk! ;D

Ik vind het mooi, maar ik mis 1 ding Ted. de heldere koplampen, zet je die er gauw in :eusa_pray: ;D