The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

een mogelijkheid is dat je één set gebruikt voor winterbanden
welke set dat gaat worden is natuurlijk geheel aan jou mocht je daar voor willen kiezen

;)

viking_in_shorts

Weet je - even gewacht met antwoorden, want ik wilde kijken of ik van mening zou veranderen. Is echter niet gebeurd.
De auto is een plaatje, ziet er écht fantastisch uit, je hebt dezelfde motor als ik en daar ben ik zoo tevreden over. Wat me tegenvalt is dat ik deze kleur blauw 1 van de meest saaie kleuren voor de 850 / S70 vind.

Daarom lijkt het me een hele goede kandidaad om er een  "sleeper" van te maken.

FWIW - toch gefeliciteerd met je aankoop ...

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 03-01-2012 14:32:02
Weet je - even gewacht met antwoorden, want ik wilde kijken of ik van mening zou veranderen. Is echter niet gebeurd.
De auto is een plaatje, ziet er écht fantastisch uit, je hebt dezelfde motor als ik en daar ben ik zoo tevreden over. Wat me tegenvalt is dat ik deze kleur blauw 1 van de meest saaie kleuren voor de 850 vind.

Daarom lijkt het me een hele goede kandidaad om er een  "sleeper" van te maken.

Eh Tim, ten eerste is het een S70 en ten tweede is NBP een van de mooiste kleuren. Vooral als-ie mooi gepoetst is en in de zon staat  8)

Martijn_B

NBP is heel mooi, zeker als hij gepolijst is en een mooie wax heeft. Hmmm... heb er ooit 1 gedaan met ClearKote Red Moose Machine Glaze en 2 lagen Dodo Juice Purple Haze PRO... :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

maruska

omg, de pro aan het woord... wil je niet van die rare dingen roepen Martijn ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sem

Citaat van: jero op 02-01-2012 22:29:08
Mooie wagen

Spoiler : ja

Comets : er onder houden

;)
Hahaha... geweldig! Ik hoopte al op zo veel mogelijk van dit soort antwoorden! Ik zeg ook.. Pegs in de oudijzerbak en Comets houden!  ;D Waarom zou hij anders Blue Comet heten!  :)

Oja.. ik ken de auto al een tijdje zonder spoiler, maar allemachtig!!! Wat is die spoiler een aanvulling op die kont! Zo van buiten net een originele S70R! Heerlijke auto Ted...  Ik zeg.. niet meer aan toen.

Wout309t

Citaat van: Sem op 03-01-2012 16:15:43
Citaat van: jero op 02-01-2012 22:29:08
Mooie wagen

Spoiler : ja

Comets : er onder houden

;)
Hahaha... geweldig! Ik hoopte al op zo veel mogelijk van dit soort antwoorden! Ik zeg ook.. Pegs in de oudijzerbak en Comets houden!  ;D Waarom zou hij anders Blue Comet heten!  :)

Oja.. ik ken de auto al een tijdje zonder spoiler, maar allemachtig!!! Wat is die spoiler een aanvulling op die kont! Zo van buiten net een originele S70R! Heerlijke auto Ted...  Ik zeg.. niet meer aan toen.

Ik ga mijn spoiler er mooi afslopen....
2011 V70 2.0T R-Design MT

FLA

Citaat van: Sem op 03-01-2012 16:15:43
Pegs in de oudijzerbak en Comets houden!  ;D

Ja echt verschrikkelijk lelijk die pegs. Zeg als je die lelijke dingen wegdoet laat het dan even weten, dat scheelt weer kosten op de gemeentestort...  :eusa_whistle:

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 03-01-2012 14:55:57
Citaat van: viking_in_shorts op 03-01-2012 14:32:02
De auto is een plaatje, ziet er écht fantastisch uit, je hebt dezelfde motor als ik en daar ben ik zoo tevreden over. Wat me tegenvalt is dat ik deze kleur blauw 1 van de meest saaie kleuren voor de 850 vind.

Daarom lijkt het me een hele goede kandidaad om er een  "sleeper" van te maken.

Eh Tim, ten eerste is het een S70 en ten tweede is NBP een van de mooiste kleuren. Vooral als-ie mooi gepoetst is en in de zon staat  8)

Ok - S70 krijg je van me, maar dat NBP 1 van de mooiste kleuren is ... :eusa_naughty:
(aangepast ook)

peteRRR

Die 18 inch Peg,s stonden anders maar al te stoer onder de R. :eusa_whistle:

Ik denk en je heb alle kans dat ik gelijk heb,dat ze nog mooier staan onder de S70.

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sem

Persoonlijk ben ik alleen van de originele Pegs, maar Ted heeft wel de "mooie imi variant" Pegs..  Ben alleen niet dol op de kleur (lees:geen zilver of titankleur, maar soort black chroom) en er zit een te hoge band om.. Doe dan die originele Comets maar! :)

Sowieso rijden originele velgen bijna altijd beter dan te brede imi's

fearless

Erg gave bak. Enne ik ga even tegen de meesten in....S70 moet spoilerloos !!!  8)

Wout309t

Citaat van: fearless op 03-01-2012 21:18:11
Erg gave bak. Enne ik ga even tegen de meesten in....S70 moet spoilerloos !!!  8)

Mee eens, recht van achter ziet het er smal en hoog uit, niet mooi...
Bij mij dan.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Martijn_B

Citaat van: maruska op 03-01-2012 16:14:25
omg, de pro aan het woord... wil je niet van die rare dingen roepen Martijn ? ;D

Shhh! :-)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

StefanCJ

Citaat van: fearless op 03-01-2012 21:18:11

Eens! Spoilerloos het mooist  8)