sonic101 steld zich voor..

Gestart door sonic101, 18-02-2012 19:29:31

Vorige topic - Volgende topic

sonic101

hey..

nou ik heet vincent..ben 30 jaar en kom uit rotterdam..ik lees nu een tijdje mee..en vond het wel tijd worden om me voor te stellen..en me roffel natuurlijk..ik moet zeggen dat ik altijd gek ben geweest op bmw..en heb er ook een aantal van gehad..waaronder een m3 en m5..ik ging voor 2 weken bij een kennis logeren,die een volvo 850 r had..ik was best onder de indruk van hoe stoer die model uitzag..toch wat anders dan een standaard volvo..toen ik een paar keer in reed in de r..was ik helemaal verbaast hoe xtreem dat reed zeg..laat staan van het geluid..is niet zo krachtig als mijn m5..maar die motor maakt een hoop goed..en ondanks dat die volvo een vrij grote auto is..blijft het me toch verbazen hoe goed die op de weg zit..tuurlijk heb je wat onderstuur..maar dat maakt het in deze auto weer leuk..toen ik na die 2 weken weer naar huis ging. en in me m5 reed,,was het toch even niet meer het zelfde..en miste die 850 wel en dat geluid..begrijp me niet verkeerd..ik ben bmw gek en zal dat altijd blijven..maar die volvo heeft wel iets in me los gelaten..na 3 maanden heeft de motor van me m5 motor schade opgelopen..doordat de oliepomp stuk ging..om doe motor goed te krijgen zou ik zoon 9000 euro moeten neerlegen..ik had dat geld niet..en als ik het wel had..had ik het nog niet gedaan..heb de auto zo maar met kapote motor verkocht..wat wel snel ging..ik zat op dat moment wel krap..en heb besloten een volvo 850 te kopen..het is er een van..een type glt 20klepper..in goede staat..moest 4800euro neerleggen..en de auto is in perfecte staat..het is dan meschien geen t5 r..maar ben super trots in wat ik nu heb..heb genoeg plannen met de auto..maar dat voor later..hier zijn dat wat foto,s van me roffel..want ik weet dat jullie er toch om vragenn hahaha...

henry classic v70

Welkom op 't forum Vincent,

Het is inderdaad een nette 850, wat is de kmstand eigenlijk?
Maar wat 'n prijs heb je ervoor betaald zeg.... :eusa_think:
Even goed veel rijplezier met je Roffel!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

sonic101

hey

henry..sorrie was er bij vergeten dat die prijs inclusief..reviesie motor was..had ik gelijk laten doen..omdat ik niet weer het zelfde wilde met wat er met de bmw was gebeurt..was ook gelijk met schijven bloken..ophanging en uitlaat laten doen..en een nieuwe kopeling..de prijs van de auto was 2000 euro..deze dingen waaren niet echt nodig geweest..maar geeft mij een goed gevoel en heb het daarom laten doen..de km stand weet ik niet echt..het bekende tandwieltje is kapot..kwam er naderhand achter eigenlijk..maar gezien de motor weer nieuw is,,maak ik me geen zorgen er over..wil wel dat tandwieltje laten doen..

henry classic v70

Ja, dat verklaart de prijs...

Jammer dat je niet eerst even in het advertentie-topic hebt gekeken, staan ook hele mooie en perfect onderhouden wagens voor toch wel iets minder.
Maar dat is naturlijk altijd achteraf, je hebt er nu wel een "nieuw" blok in ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

sonic101

zo ja hoor..zit vaak op deze forum..maar heb dat nooit gezien.. :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

UserID6342

Veel plezier hier en met je auto !

janjoh

Hallo Vincent!
Welkom op dit " leerzame " forum en veel plezier met jouw auto!
Herken de locatie waar je de foto's hebt gemaakt in Capelle, woon er zelf ook in de buurt en wie weet treffen we elkaar een keer!

Mvg. Jan

sonic101

hey dirk..en klopt jan..is inderdaad in capelle..zal voor je uit kijken..kom daar vaak om me hond uit te laten bij het park..