Alarm

Gestart door freek2106@hotmail.com, 02-01-2012 22:19:36

Vorige topic - Volgende topic

freek2106@hotmail.com

Hoi,
Heeft iemand ervaring met alarmsystemen? Mijn alarm werkt wel. Alle lampen gaan branden, maar ik hoor geen signaal meer. Lijkt erop of de speaker is overleden...

snix

Dus dan ga je dat testen. Heeft het wel gewerkt? Ook bij jou? Het kan uitstaan of kapot zijn.

Verder staat er een vraag en een antwoord in je post, het is mij niet duidelijk wat je nu precies wilt weten.

freek2106@hotmail.com

sorry voor de late reactie,
Het alarm werkt, maar ik hoor de toeter niet meer. nu vermoed ik dat die toeter stuk is, maar voordat ik 180Euro uit ga geven wil ik wel zeker weten dat ik niets over het hoofd heb gezien.

jeroen74

Opzettelijk even een alarm veroorzaken lijkt mij de simpelste test... deurtjes dicht, alarm aanzetten, trek een deurtje open en zie wat er wel (of niet) gebeurt...

snix

Citaat van: freek2106@hotmail.com op 05-01-2012 16:14:32
sorry voor de late reactie,
Het alarm werkt, maar ik hoor de toeter niet meer. nu vermoed ik dat die toeter stuk is, maar voordat ik 180Euro uit ga geven wil ik wel zeker weten dat ik niets over het hoofd heb gezien.

Jij gaat zeker geen 180 euro uitgeven er zijn veel plaatsen waar dat veel goedkoper kan. Maar als ik je verhaal goed lees dan heeft hij het gedaan nu niet meer en voor de rest werk alles naar behoren..
Dan moet je even zoeken naar een nieuwe toeter. Er zijn veel sloop auto's waar er wel een uit overblijft. Anders even in het tekoop gedeelte van het forum kijken. Misschien staat hij daar niet echt benoemd maar er worden op dit moment veel auto's gesloopt voor de verkoop van onderdelen daar moet je eens een pb naar toe sturen. Ook is het handig te weten welke je nodig hebt en als je even een foto in dit topic plaatst zul je wel wat reacties gaan ontvangen.