Trekhaak AWD

Gestart door Eric Kubbe, 11-12-2011 13:07:43

Vorige topic - Volgende topic

Eric Kubbe

Ik zoek een vaste trekhaak voor een AWD. Ik vraag me af of deze bestaan, want ik zie alleen maar afneembare. Als iemand een adresje weet waar je deze voor een redelijke prijs kan aanschaffen hou ik me aanbevolen. Het betreft een V70 XC AWD 1998.

-D©©©L-

Nee, een vaste trekhaak voor een AWD is door volvo nooit gemaakt. Ik zou zoeken in de after market hoek.

Eric Kubbe

Dank voor de snelle reactie. Ik was er al bang voor. Ik zal eens gaan zoeken, al geef ik de voorkeur aan origineel.

BBS

T43 vast model

Van de trekhaakshop. €173,= ex BTW.
Hier heb ik mijn afneembare trekhaak ook vandaan. Prima service en vlotte levering.

Nee ik heb geen aandelen ;D
Volvoloos....

Eric Kubbe

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eric Kubbe

Citaat van: BBS op 11-12-2011 13:19:35
T43 vast model

Van de trekhaakshop. €173,= ex BTW.
Hier heb ik mijn afneembare trekhaak ook vandaan. Prima service en vlotte levering.

Ik heb de trekhaak hier aangeschaft. Het duurde even voordat hij er was, maar dat kwam waarschijnlijk door de kerst.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij niet meteen paste, ondanks dat dit op de gebruiks aanwijzing vermeld stond. Ik heb zowel links als rechts een hoek eruit geslepen, waarna hij paste. De gaten en alles kwamen overigens wel overeen."Vreemd". Maar hij zit er goed onder en hij staat zoals ik gehoopt had. Ben er dus tevreden mee.