Interclassics/Topmobiel 2012 Maastricht

Gestart door petrolhead, 08-01-2012 18:50:05

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Een mooie classic beurs in MECC Maastricht, 13 t/m 15 jan. as.

Ik ga er zaterdag naar toe. Wie gaat er nog meer naar toe?

UserID6342

Wij zijn ook van plan er heen te gaan Charles.  Jeff kwam er zelf mee omdat hij iets met Porsches heeft en ik meer heb met de Migle Milia.

petrolhead

Leuk Dirk en Jeff.
Het schijnt wel iets bijzonders te zijn.
Samen ergens een bakkie koffie pakken onroute?

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

petrolhead

Bedankt rifwachter,
Ik kreeg dat niet voor me elkaar naar die link............

UserID6342

Citaat van: petrolhead op 08-01-2012 19:12:24
Leuk Dirk en Jeff.

Altijd gezellig natuurlijk, we komen wel met het dieseltje anders hebben we nog even contact er over ? heb je trouwens al kaarten Charles ?  Ik wou die gewoon aan de kassa kopen, maar nu ik net de website goed zit te lezen, zie ik daar nergens ook maar iets over staan ???

Hengeveld

The Demon

Citaat van: Dirk342 op 08-01-2012 19:18:50
Citaat van: petrolhead op 08-01-2012 19:12:24
Leuk Dirk en Jeff.

Altijd gezellig natuurlijk, we komen wel met het dieseltje anders hebben we nog even contact er over ? heb je trouwens al kaarten Charles ?  Ik wou die gewoon aan de kassa kopen, maar nu ik net de website goed zit te lezen, zie ik daar nergens ook maar iets over staan ???
Dan ga je toch gewoon even langs de Primera Dirk, maar volgens mij kan je ze ook gewoon aan de kassa halen, anders even het MECC bellen.

Groet,
The Demon.

UserID6342

Nog eens op de site zitten zoeken gisteravond en je kunt ze idd toch bij de kassa kopen.

volvoTon

Wij gaan zaterdag mischien zien we er nog bekende.

volvoton

petrolhead

Citaat van: Dirk342 op 08-01-2012 19:06:18
Wij zijn ook van plan er heen te gaan Charles.  Jeff kwam er zelf mee omdat hij iets met Porsches heeft en ik meer heb met de Migle Milia.

Wat doe je Dirk?
Ik vertrek morgen een uur of 10.

Wie gaat naast volvoton er nog meer naar toe?

martijn.

Morgen om 11.30 stap ik met mijn zoontje in de trein. Hij vind het leuk om met de trein te gaan :eusa_eh: ;D dan zijn we er net na 12 uur. Kaarten koop ik morgenvroeg bij een primera winkel.

UserID6342

Citaat van: petrolhead op 13-01-2012 17:44:22

Wat doe je Dirk?

Beetje afhankelijk van hoe ik me eigen morgen allemaal, dus kan ik nu nog helaas niet zeggen.  Zie ook Blog.

Luc

Citaat van: martijn. op 13-01-2012 22:38:55
Morgen om 11.30 stap ik met mijn zoontje in de trein. Hij vind het leuk om met de trein te gaan :eusa_eh: ;D dan zijn we er net na 12 uur. Kaarten koop ik morgenvroeg bij een primera winkel.

12 uur? Zet de NS dan Fred Flinstone bussen in?  ;D
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

UserID6342

Citaat van: petrolhead op 13-01-2012 17:44:22
Wij zijn ook van plan er heen te gaan Charles.  Jeff kwam er zelf mee omdat hij iets met Porsches heeft en ik meer heb met de Migle Milia.

Wat doe je Dirk?

Ik moet helaas afhaken Charles, zal het er dadelijk met Jeff over hebben en dan gaan wij wel iets anders met z'n 2-en doen wat we leuk vinden. Maar ben momenteel niet echt in staat om dat stuk te rijden en over de beurs heen te klossen helaas.